یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دقت کردین ما ایرانیا
..
وقتی بچه هستیم میگن بچه ست، نمیفهمه

وقتی نوجوانیم میگن نوجوانه، نمیفهمه

وقتی جوانیم میگن جوون و خامه، نمیفهمه

وقتی بزرگ میشیم میگن داره پیر میشه، نمیفهمه

وقتی هم پیر هستیم میگن پیره، حالیش نیست، نمیفهمه
.
فقط وقتی میمیریم میان سر قبرمون و میگن
..
عجب انسان فهمیده ای بود

دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 22:12
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آیا میدانستید،
تعداد زوج یا فرد بودن آدمهای کره ی زمین به من بستگی داره ؟ :)
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 22:09
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

به چند عدد دختر خوب خوشگل و از همه مهمتر باوفا برای دوستی با چند خواننده نیازمندیم!!!
1 - مجید خراطها ( این اورژانسیه زده تو کار تیغو این چیزا الان تو تیغ دومه دیر برسی از دست رفته)
2 - آرمین 2afm ( این بیچارم اصن خبر نداره دوست دخترش کجاست تو آخرین آهنگش گفته بود شبا کجایی)
3 - امیر تتلو ( این یکیم نمیدونه که لباس دوست دخترشو کی واسش باز و بسته میکنه یه نموره ناموسیه)

حالا انتخاب با شماست
خودتون و خوجل کنید عکساتونم واسه من بفرستید+ شمارتون
تعیین صلاحیت [!]ون:D

دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 21:45
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آی روزگار شدم دلقک غمگین هیچ شباهتی به یوسف ندارم . . . نه
رسولم . . . نه زیبایم . . . نه برای کسی عزیزم . . . نه چشم به
راهی دارم . . .فقط در ”چـاه” افتاده ام
دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 21:44
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺩﺳﺘﺖ ﮐﻪ ﺑﻠﺮﺯﺩ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﯽ
ﭘﺎﯾﺖ ﮐﻪ ﺑﻠﺮﺯﺩ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻣﯿﺮﻭﯼ
ﺩﻟﺖ ﮐﻪ ﺑﻠﺮﺯﺩ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﺳﻬــــــــــــــــــــــــــــــــــــــﺎﻝ ﺩﺍﺭﯼ،
ﺍﺳﻬـــــــــــــــــــــﺎﻝ !!!
ﺍﻟﮑﯽ ﻓﺎﺯ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﺑﺮ ﻧﺪﺍﺭ.

دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 21:33
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

از دختره پرسیدم با کدوم Browser با اینترنت داری کار میکنی؟
سافاری؟ اکسپلورر؟ اپرا؟ فایر[!]س؟ …
میگه با اون که اولش گوگل رو باز میکنه
.
.
.

.
اصن یه وضعیههههههه

دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 21:30
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیشب به یکی از دوستام اس ام اس دادم :
سلام بیداری ؟
جواب داده : آره بیدارم ، تو چی ؟ :|
خدایا اگه خواستی دیوونه ها رو شفا بدی اینو بزار تو اولویت !
دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 21:28
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیروزرفته بودیم خونه عمه ام عیددیدنی وازاین چیزا
با عمه خانمم توعالم بردارزاده وعمه ای شوخی وکمی اذیتش میکردم ک یهوچشم تون روزبد نبینه باعصبانیت گفت خیلی احمقی بی شعوری و...
منم با مظلومیت تمام گفتم بامنی!؟
گفت :نه باعمه تم!
بابا بخودتون رحم کنید!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 21:21
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

داشتم با خودم فکر میکردم که چقدر از تنهایی متنفرم...
داشتم فکر میکردم که چقد تنهام...
یه دفعه ای یه صدایی از تو قلبم به آرومی گفت!!!!

.

.

.

.

هیچ کس تنها نیست : همراه اول

10 دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 21:18
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ایرانسل sms داده به رایتلم مشترک گرامی اگه خیال کردی به همین راحتی دست از سرت بر میدارم کور خوندی فکر کردی شمارتو گیر نمیارم…
دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 21:16
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ