↓↓↓↓↓≈≈≈ََ↓↓↓ دختر نیستم، همیشه خانواده پشتم باشن دُختر نیستم 5000 تا فرند داشته باشم دُختر نیستم بی کیفیت ترین عکسم ثانیه ای 4 تا لایک بگیره.... دُختر نیستم روزانه 30 40 نفر سعی کنن باهام دوست شن و منم با ناز بگم نَه! دختر نیستم که با خیال راحت 12ترمه شم نه عزیزم من پسرم یعنی: عکسام به زور 30 تا لایک میگیره همه فرندام رفیقام هستن و غریبه توش نیس ... تا به کسی پی ام ندم، کسی نمی پُرسه زنده هستی یا مُردی......!!!! پسر بودن، یعنی مامان بابا تا دبستان پسر بودن یعنی فقط 2 بار فرصت برای کنکور پسر بودن یعنی 2 سال سربازی پسر بودن یعنی فکر پیدا کردن کار برای ساختن آینده .... دنیای پسرا پر از پیراهن های مردونه و تنهایی وصابون گلنار و رفیقاشون! پر از تلاش برای مخفی کردن غماشون .... من پسرم و به رفیقام حسودی نمیکنم ، ظاهر نمایی نمیکنم ، الکی واسشون کامنت نمیذارم بگم واییییییی نایس شدی عزیزم ، اگه زشت باشه میگم جمع کن این دک و پوزتو (" title="(" />(( اره من پسرم و به پسر بودنم افتخار میکنم سلامتــــــــی همه پسر های واقعی♥♥↑↑↑↑↑
گزارش بازی ایران و آرژانتین : به نام خدا گل !!! با بازی ایران و آرژانتین در خدمتتون هستیم گل !!!! صحنه آهسته رو می بینیم ، عه این گلو کی خوردیم ؟؟؟ بازم گل !!!!! ایران فقط ۸۸دقیقه وقت داره واسه جبران گل … گل !!!!!!
شک دارم ولی فک کنم......................
1393/01/9 - 16:46 ( لايک توسط 1 کاربر )بوس.........ای لاو یو....
boos...i love you
منم حدسم مث حمید رضاس
1393/01/9 - 16:50 ( لايک توسط 1 کاربر )نمیدونم.ولی پیدا میکنم بهتون میگم
1393/01/9 - 16:53 ( لايک توسط 1 کاربر )