یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
غضنفر ﺭﻭ ﮐﻨﺎﺭ ﯾﻪ ﻣﺴﯿﺤﯿﻪ ﺩﻓﻦ ﻣﯿﮑﻨﻦ,ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺳﻪ ﺭﻭﺯ
ﻣﺴﯿﺤﯿﻪ ﻣﯿﺎﺩ ﺧﻮﺍﺏ ﺯﻧﺶ ﻣﯿﮕﻪ : ﺑﯿﺎ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺟﺎﻥ ﻣﻦ ﺟﺎ
ﻗﺒﺮ ﻣﻦ ﻋﻮﺽ ﮐﻦ!

ﺯﻧﺶ ﻣﯿﭙﺮﺳﻪ : ﺁﺥ ﻭﺍﺱ ﭼﯽ؟
ﻣﯿﮕﻪ ﺍﯾﻦ ﺑﻐﻠﺪﺳﺘﯿﻢ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺻﺒﺢ ﻣﯿﮕﻪ ﻣﻦ ﻟﺨﺘﻢ ؛
ﺗﻮ ﮐﻪ ﮐﺖ ﻭ ﺷﻠﻮﺍﺭ ﺩﺍﺭﯼ ﺑﺮﻭ نون ﺑﺨﺮ
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:42
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺳﺮﻋﺖ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺖ ﺩﺭ ﺣـــﺪﻱِ ﮐﻪ:
ﺍﮔـــــﻪ ﺍﻻﻥ ﭘﻴﺎﺩﻩ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﻢ ﭘﺴﺖ
ﻫﺎ ﺭﻭ ﺑﻴﺎﺭﻡ ﺩﺭ ﺧﻮﻧﻪ ﻫﺎﺗﻮﻥ ﺧﻴﻠﻲ ﺭﺍﺣﺖ ﺗﺮﻡ!!!!
حیف که ادرس ندارم
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:39
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

شب یه غضنفر به زنش میگه خانم من امشب هوس نون بربری کردم. زنش میگه خوب برو بگیر من هم بخورم.

غضنفر میره نونوایی میگه شاتر ۲ تا نون بربری بده.

شاتر میگه چرا ۲ تا؟

میگه آخه خانومم هم هوس نون بربری کرده.

وقتی‌ برمیگرده خونه و نون رو میذاره تو سفره زنش میگه این نون رو از کجا خ[!]؟

اونم میگه از سر کوچه.

زنش میگه خوب دستت درد نکنه ولی‌ مننمیتونم یه نون کامل بخورم، چون تو رژیمم.

غضنفر میگه عیبی نداره هرچی‌ نخوردی من میخورم.

خوردن که تموم شد رفتن بخوابن.

هنوز سرشون به بالش نخرده بود که خوابشون برد.

الانم خوابیدن، بذار بیدار بشن ببینیم دیگه چیکار می‌کنن، حتما در جریان میذارمت!


بیایید به عمه های هم احترام بگذاریم :D

2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:37
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﭘﺴﺮﯼ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻪ
ﻣﺎ ﺍﺯ ﺍﻭﻧﺎﺷﯿﻢ ﮐﻪ :
ﻓﺸﻦ ﻧﯿﺴﺘﯿﻢ .
ﺑﺎﺑﺎﻣﻮﻥ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺷﺎﺳﯽ ﺑﻠﻨﺪ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺑﯿﺎﯾﻢ ﺩﻧﺒﺎﻟﺖ.
ﻣﺎﺭﮎ ﮐﻔﺸﻤﻮﻥ ﺩﯾﮕﻪ ﺁﺧﺮﺵ ﮐﻔﺶ ﻣﻠﯿﻪ .
ﺯﯾﺮ ﺍﺑﺮﻭﻫﺎﻣﻮﻧﻢ ﺑﺪﻣﻮﻥ ﻣﯿﺎﺩ ﻧﺦ ﮐﻨﯿﻢ ﮐﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﮐُﺶ ﺑﺸﯿﻢ.
ﻣﺎﺭﮎ ﺗﯽ ﺷﺮﺗﻤﻮﻧﻢ ﻫﻢ ﺩﯾﮕﻪ ﺁﺧﺮﺵ ﯾﺎ ﻫﻨﺪﻭﻧﺴﺖ ﯾﺎ ﺗﻤﺴﺎﺡ .
ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ﻫﺮﺷﺐ ﺑﺒﺮﯾﻤﺖ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺧﺮﺟﺖ ﮐﻨﯿﻢ.
ﻭﻟﯽ …
ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﮕﯿﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﯾﻌﻨﯽ ﺩﻭﺳِﺖ ﺩﺍﺭﯾﻢ
ﻭ ﺗﺎ ﺁﺧﺮﺵ ﮐﻨﺎﺭﺕ ﻣﯽ ﻣﻮﻧﯿﻢ
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:19
+2
mary jun
mary jun
مرد من ن با اسب سفید می آید ن با بنز سیاه !
مرد من با دو پای خدش می آید
مرد من ن با حساب پر و ن با شرکتی در فلان جای شهر ک با غرور و مردانگی اش می آید
مرد من آنقدر ها هم رویایی نیست
یک آدم ساده ک می شود از قامتش مغرور شد
ک می شود خستگی هایش را فهمید
ک چشمانش حرفی جز برای من ندارد
     باید زن باشی تا بفهمی حتی یک شاخه گل وقتی از دست مردی می رسد
                                    ک دستانش جز برای تو نیست
چ عشقی دارد ......  هزار کادوی گران قیمت
         پیشکش.  .....
     باید زن باشی تا ببینی همان دست ها چیزی ست فراتر از دست محکم ....
                                  امن است ......اطمینان دارد ......
                                               مرد من مرد می آید ...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:13
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

خیلی بده به یکی که ظرفیت نداره







بیش از اندازه محبت کنی

می دونی چرا
چون رو خودت بالا میاره

دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:11
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

فاجعه هست






طرف خودش با ده نفر زنگ واس ام اس و چت می کنه
بعدش میگه
بهت شک دارم
تو بهم خیانت می کنی
والا بغرآن خدا شانس بده

دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:09
+2
mary jun
mary jun
دندونی ک لقه رو باید کشید !
اولش درد داره !
بعدش حس خالی بودن جاش چند روز رو اعصابته !
بعدشم انگار ن انگار ک ی روزی دندونی اونجا بوده !
این درست حکایت بعضی از آدمای زندگیمونه ....
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 21:52
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 21:50
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
واسه من خواستن یعنی داشتن...پس اگه ندارمت یعنی نخواستمت!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 21:35
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ