یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
غضنفر تو قطار میشینه به صندلی روبرویی میگه:
به سلامتی دارین برمیگردین؟!
:D<img src=?" title=":-??" />
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 15:57
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
غضنفر با دوستش میره بمب گذاری
دوستش میگه یه وقت ن[!] !
- میگه نه نگران نباش یکی دیگه دارم !!!….
:O :)))))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 15:53
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

مدلا؟؟
عکاسا؟؟
آیفون دارا؟؟
ورزشکارا؟؟
همه 4 تاییاا؟؟
همه 6 تایی ها؟؟
شکست عشقی خورده ها ؟؟
بهتریناا؟؟
همه شاخاا؟؟
گنده ها؟؟
خیلی گنده ها؟؟
بعضیااااااااا ؟؟
مغرورا؟؟
با معرفتا؟؟
پاستیل خورا؟؟
عمه دارا؟؟
ساپورت پوشا؟؟
ته ریش دارا؟؟
تک پرااا؟؟
آبجیاا؟؟
داداشاا؟؟
کصافتااااا؟؟؟
عقده اییاا؟؟
ادمینا؟؟
همه دهه شصتیاا؟؟
هفتادیااااا؟؟
هشتادیاا؟؟
قد بلندا؟؟
دافاا؟؟
پافاا؟؟
دانشجوهاا؟؟
سینگل فور وارا؟؟
بلاکاا؟؟
هویجاااا؟؟؟؟
فیک هاا؟؟
پست دزداا؟؟
تگ کنااا؟؟؟
دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه
عید همتووووون مباااااااارک ♥♥♥

دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 15:45
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستان عزیزم توسالی که گذشت اگه حرفی زدم....اگه برخورد بدی داشتم...اگه اذیتتون کردم...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بسیار کارخوبی کردم...خواستم بگم توی سال جدید هم برنامه ادامه داره....:D
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 15:17
+2
mary jun
mary jun
ای پدید آورنده ی قلبها...
دوستان من ارمغانی از رحمت بیکران تو اند.
خرسندشان دار ب شادی و تندرستی....
                                                                                      پیشاپیش سال نو مبارک
2 دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 12:21
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 11:36
+3
mary jun
mary jun
باران همیشه میبارد....
اما مردم ستاره رت بیشتر دوست دارند....
نا مردیست آن همه اشک را
                 ب یک چشمک فروختن...
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 11:27
+2
mary jun
mary jun
هی - - - - - - - سسسسسسسسس...
عش - - -قم در آغ - -وش دی -- -  -گری-----خوابی - - - ده است - -
مبادا بی - - -دار ش - ود وج - -دانش"
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 11:16
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
طلاعیه نوروزی :

هرکس عیدی مرا قبل از تحویل سال بدهد از 20 درصد جایزه خوش حسابی برخوردار می شود!

هر پنج هزار تومان یک امتیاز !
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 11:08
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
برایت رویاهایی آرزو می‏کنم تمام نشدنی
و آرزوهایی پرشور
که از میانشان چندتایی برآورده شود.
برایت آرزو می‏کنم که دوست داشته باشی
آنچه را که باید دوست بداری
و فراموش کنی
آنچه را که باید فراموش کنی.
برایت شوق آرزو می‏کنم. آرامش آرزو می‏کنم.
برایت آرزو می‏کنم که با آواز پرندگان بیدار شوی
و با خنده‏ ی کودکان.
برایت آرزو می‏کنم دوام بیاوری
در رکود، بی ‏تفاوتی و ناپاکی روزگار.
بخصوص برایت آرزو می‏کنم که خودت باشی.
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 10:58
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ