یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از عزیزانی که توانایی لایک کردن پست ها را ندارند،
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
یک "خخخخخخخخخخخخخخ" ساده هم پذیرفته می شود .. :|
دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 19:58
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

سگ،آدم،خر

به سگ محبت میکنی با وفا میشه !!!

به آدم محبت میکنی هار میشه !!!

آماااااااااااا

آما چی ؟

به خر محبت کنی اصن براش فرق نداره !!!

بس که ثبات شخصیت داره این بزرگوار !

:|

دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 19:24
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

مرد باس وقتی رسید خونه بگه عیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ماچو بده، لواشکو پاستیل تحویل بگیر!

7 دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 18:40
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

مغرورم اما اگر دل بدهی...
غرورم را فرش زیر پایت میکنم...
خودخواهم اما اگر دل بدهی...
تمام خواسته هایم در تو خلاصه میشود!
پیچیده اماما اگر دل بدهی..
برایت تبدیل به یک جمع ساده میشوم..
لجبازم اما اگر دل بدهی..
آتش میزنم هر آنچه با تو سر لج دارد..
آری. تمام اینها هستم!!!!

ولی اگر کسی بدلم بشینه و دل بدهه ... میشوم اونی که اون میخواهد...

دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 18:34
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻳﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺍﺻﻼ ﺍﻫﻞ ﺗﻘﻠﺐ ﻭ ﺍﻳﻦ ﺣﺮﻓﺎ ﻧﺒﻮﺩ
ﻣﻴﮕﻔﺖ ﺳﻮﺳﻮﻝ ﺑﺎﺯﻳﻪ!!!

ﺷﺐ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺑﺎ ﻗﻤﻪ ﻣﻴﺮﻓﺖ ﺩﻣﻪ ﺧﻮﻧﻪﺍﺳﺘﺎﺩ!!!

ﺍﻻﻥ ﺩﺍﺭﻩ ﺩﻛﺘﺮا ﻣﻴﺨﻮنه :|
دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 18:33
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یه ﻋﺸﻘﻢ ﻧﺪﺍﺭﻳﻢ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﻭﻩ ﺍﻭﻩ
ﺣﻮﺍﺳﻢ ﻧﺒﻮﺩ ﻣﯿﺎﺩ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ
ﺷﺮﻣﯿﺸﻪ
ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻋﺎﻗﺎ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺩﺍﺭﯾﻢ

دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 18:28
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻭﺍﺳﻪ ﻋﯿﺪ ﺁﺟﯿﻞ ﺧﺮﯾﺪﻡ ﺍﺯ ﺻﻮﺏ داداشم ﺩﺍﺭﻩﺗﻌﻘﯿﺒﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ ﮐﻪ ﺑﺒﯿﻨﻪ ﮐﺠﺎ ﻗﺎﯾﻤﺸﻮﻥ ﻣﯽﮐﻨﻢ

ﭘﺎﺭﺳﺎﻝ ﻣﺨﻔﻴﮕﺎﻫﺶ ﻟﻮ ﺭﻓﺖ ﭼﻴﺰﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﻋﻴـﺪ ﻧﻤﻮﻧﺪ ﺟﻠﻮ ﻣﻬﻤﻮﻧﺎ ﺧﺮﻣﺎ ﻣﻴﺬﺍﺷﺘﻢ ﺑﺎﭼﺎﻳﯽ :|
دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 18:27
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دختره استاتوس زده :همه پسرا مزخرفن
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
پسر اسکل ۱ :خیلی باحال بود
پسر اسکل ۲ :با اینکه پسرم ولی باهات موافقم
پسر اسکل ۳ :وای چقدر قشنگ می نویسی عمق نوشته هات رو دوس دارم
روی صحبت من بیشتر با اون اسکل عزیز اسکل ۴ هستش
اینو واسه چی share کردی؟ :|

دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 18:25
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

حالم خـــوب است اما در حالت خنثی به سر میبرم
نـــه خوشحالم ،نـــه ناراحت
افسرده هم نیــــستم
خنثی و بیــخیال
حال این روز هایم را دوست دارم
نگران نیـــستم،دلهره نــدارم
از همه مـــهمتر
درگیر هیــــچکس نیـــستم
بجز یک نفر

دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 18:23
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوست می دارمـش … امـّـا …
می تـرسم بـگویــم و بگـویـد : ” مرسـی !! ”
یــا بگویـد بـه این دلـیـل و آن دلـیـل دوسـتـم نـدارد …
یــا چـه می دانـم …
مثـل خیـلیـهـا بگـویـد لیـاقـتـم بـیـشـتـر از این حرفـهاسـت …
می تـرسـم از اینــکـه
هـرچـیـزی بـگویـد جُـز :
” مــَــن هـم دوسـتت دارم … ”
دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 18:17
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ