یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 10:33
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 10:31
+1
fereshte
fereshte
آمدی چه زیبا... گفتم دوستت دارم ... چه صادقانه پذیرفتی...چه غریبانه... آغوشم برایت باز شد...چه ابلهانه...باتو خوش بودم  چه کودکانه... همه چیزم شدی   چه زود....به خاطر یک کلمه مراترک کردی... چه نا جوانمردانه...نیازمندت شدم  چه حقیرانه... واژه ی قریب خدانگهدار به میان آمد  چه بی رحمانه... و من سوختم و من سوختم و من........  و لعنت به من..........................
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 03:32
+4
fereshte
fereshte
چه وسوسه ای دارد خدا بودن فکرش را بکن ! همیشه کنار تو نزدیکتر از رگ گردنت باشم ....!
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 03:13
+3
fereshte
fereshte
دور افتاده ام  ! دور از کسی که دوستش دارم     هیچوقت فاصله ها را نمیبخشم...
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 03:11
+3
fereshte
fereshte
زمزمه های تو در گوشم نیمه شب   رقص ملافه ها    بوسه های کوتاه  دوستت دارم های یواشکی   خنده های کوچک و دستانمان که یکدیگر را آرام پیدا میکنند  
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 03:09
+2
*elnaz* *
*elnaz* *

کوچه از عطر تو خالی است



خدا میداند



سهم دلتنگیمان چیست؟



خدا میداند



سادگی حس قشنگی است که با خود داری



ساده مثله من و تو کیست؟



خدا میداند



بی قراری شده سرلوحه ی این فاصله ها



درد این فاصله ها چیست؟



خدا میداند.

دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 22:31
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

1.ﻓﺮﻭﺭﺩﻳﻦ: ﺳﮑﻮﺕ ﻳﻪ ﻓﺮﻭﺭﺩﻳﻨﻰ ﻭﺍﺳﻪ ﺭﺿﺎﻳﺘﺶ ﻧﻴﺴﺖ ، ﺩﺍﺭﻩ ﻓﮑﺮ میکنه ﮐﻪ ﭼﺠﻮﺭﻯ ﺣﺎﻟﺘﻮ ﺑﮕﯿﺮﻩ .

2.اﺭﺩﻳﺒﻬﺸﺖ: ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻬﺸﺘﻰ ﺑﺎﺷﻰ ﮐﻪ ﺍﺭﺩﻳﺒﻬﺸﺘﻰ ﺑﺸﻰ .

3.خرﺩﺍﺩ :ﺍﺻﻼ ﺣﮑﺎﻳﺖ ﺩﺍﺭﻳﻢ ﺧﺮﺩﺍﺩﻳﺎ ﺍﻭﻝ ﺟﺬﺍﺑﻴﺖ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﻌﺪ ﺩﺳﺖ ﻭ ﭘﺎ ﺩﺭ ﺁﻭﺭﺩﻥ .

4.ﺗﻴﺮ: ﺍﮒ ﻧﺰﺩﻳﮏ ﺗﻴﺮ ﻣﺎﻫﻴﺎ ﺷﺪﻯ ﺩﻭﺭ ﺩﺭﻭﻍ ﻭ ﮐﺎﻣﻞ ﺧﻂ ﺑﮑﺶ .

5.ﻣﺮﺩﺍﺩ: ﻳﻪ ﻣﺮﺩﺍﺩﻯ ﻫﺮ ﭼﻘﺪ ﮐﻮﺩﮎ ﺩﺭﻭﻧﺶ ﺑﺎﺯﻳﮕﻮﺵ ﺑﺎﺷﻪ ، ﻫﻴﭻ ﻭﻗﺖ ﺑﺎ ﮐﺴﻰ ﺑﺎﺯﻯ نمیکنه .

6.ﺷﻬﺮﻳﻮﺭ :ﻫﻴﭻ ﻭﻗﺖ ﺩﻝ ﻳﻪ ﺷﻬﺮﻳﻮﺭﻯ ﻭ ﻧﺸﮑﻮﻥ ﺧﺪﺍ ﺑﺪﺟﻮﺭ ﻣﺮﺍﻗﺒﺸﻮﻧﻪ.

7.ﻣﻬﺮ :ﺯﻧﺪﮔﻰ ﺑﺎ ﻳﻪ ﻣﻬﺮ ﻣﺎﻫﻰ ﻳﻪ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻟﻴﺎﻗﺖ میخاد .

8.ﺁﺑﺎﻥ :ﺩﻧﻴﺎ هم ﻋﻮﺽ ﺷﻪ ﻳﻪ ﺁﺑﺎﻧﻰ ﻋﻮﺽ ﻧﻤﻴﺸﻪ

9.ﺁﺫﺭ: ﺁﺫﺭیا ﺁﺭﻭﺯﻳﻰ ﻧﺪﺍﺭﻥ ﭼﻮﻥ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﺁﺭﺯﻭ ﻫﻤﻪ ﻥ .

10.ﺩﻯ: ﮐﺴﻰ ﮐﻪ ﻳﻪ ﺩﻯ ﻣﺎﻫﻰ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﻴﺪﻩ ﻟﮕﺪﻯ ﺑﻪ ﺑﺨﺖ ﺧﻮﺩﺵ میزنه ﮎ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺑﺮﻭﺳﻠﻰ ﻧﺰﺩه ﺑﻪ ﺣﺮﻳﻔﺎﺵ .

11.ﺑﻬﻤﻦ :ﺑﻬﻤﻦ ﮎ ﻣﺎﻩ ﻧﻴﺲ ﮐﻠﮑﺴﻴﻮﻥ ﺁﺩﻣﺎﻯ ﺟﺬﺍﺑﻪ ﻭ ﺧﺎﺻﻪ.

12.ﺍﺳﻔﻨﺪ:ﻣﻬﺮﺑﻮﻧﻰ ﻳﻪ ﺍﺳﻔﻨﺪﻯ ﺭﻭ ﺑﺎ ﺿﻌﻔﺶ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻧﮕﻴﺮ


تو کدومی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


3 دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 21:54
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺍﯾ ﻮﻝ، ﺧﯿﻠﯽ ﭘﺴﺖ ﻫﺎﺕ ﺑﺎﺣﺎﻟﻪ،

ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﯾﻢ

ﺣﺮﻓ ﯽ ﻛﻪ ﻣﺪﺗﻬﺎﺳﺖ ﺗﻮ ﺩﻝ ﺷﻤﺎﺳﺖ

ﻭﻟﯽ ﺭﻭﺗﻮﻥ ﻧﻤﯿﺸﻪﺑﻬﻢ ﺑﮕﯿﺪ!

راحت شدید نه؟؟؟:)))

3 دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 20:33
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

بچه ای که نصفه شب ترقه میزنی ..!
.
.
.
.
.
.
خو کصافط خیلیا تو اینترنتن ،

باباشون بیدار میشه میگه : تو هنوز بیداری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 20:19
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ