♥ نگار ♥
شاید باورتون نشه ولی من ویندوزم بالا نیومده و فقط فایر[!]سو دارم
و دارم پست میذارم
به این میگن شرایط سخت
اونم فقط به خاط شما دوستان
♥ نگار ♥
به نظر من درستش این بود که دماغ بالای چشم باشه که آدم بتونه چشمشو زیر پتو نگه داره ولی دماغشو بیرون پتو!
♥ نگار ♥
فانتزی من اینه که یه روز صبح ساعت هفت یکی بهم زنگ بزنه بر ندارم گوشی رو بعد بیام تلویزیون رو روشن کنم ببینم داره قرعه کشی میلیاردی رو نشون میده بعد مجریه میگه برنده جایزه میلیاردی گوشی رو برنمیداره یه بار دیگه قرعه کشی میکنیم
تو فانتزیامون هم شانس نداریم
♥ نگار ♥
هیــچ حســی تــوی دنیــا
قشنگتـــر از ایـن نیســت کــه بــدونــی
بــه کســی تعلــق داری و بــرای کســی عــزیــزی
ایــن کــه آدم یــدونـه یـه نفــر بهــش فکــر میکنــه یـه نفــر دوسـش داره
انگــار وجـــود آدمــو بــرای خــودش هــم دوســت داشتنــی میکنــه
♥ نگار ♥
به بعضیام باس بگیم : وقتی داری یواشکی یه غلطی میکنی .... علاوه بر چپ و راست، به بالاسَریتم یه نیگا بنداز !