یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/12/27 - 19:04
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شاید باورتون نشه ولی من ویندوزم بالا نیومده و فقط فایر[!]سو دارم
و دارم پست میذارم
به این میگن شرایط سخت
اونم فقط به خاط شما دوستان
4 دیدگاه  •   •   •  1392/12/27 - 18:46
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفتم داروخونه دختره اومد یه شامپو خرید چهل هزار تومن

یه نرم کننده خرید بیس هزار تومن،

بعد من وقتی میخوام برم حموم بابام میگه

شامپو شبنم شده دونه هزار تومن درست مصرف کن!!!

اصلا وضعیه :|
2 دیدگاه  •   •   •  1392/12/27 - 18:40
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به نظر من درستش این بود که دماغ بالای چشم باشه که آدم بتونه چشمشو زیر پتو نگه داره ولی دماغشو بیرون پتو!
دیدگاه  •   •   •  1392/12/27 - 18:23
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فانتزی من اینه که یه روز صبح ساعت هفت یکی بهم زنگ بزنه بر ندارم گوشی رو بعد بیام تلویزیون رو روشن کنم ببینم داره قرعه کشی میلیاردی رو نشون میده بعد مجریه میگه برنده جایزه میلیاردی گوشی رو برنمیداره یه بار دیگه قرعه کشی میکنیم
تو فانتزیامون هم شانس نداریم
5 دیدگاه  •   •   •  1392/12/27 - 18:15
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه جنبه ندارین با كسی دوست نشین . . . . . . . . . . . . .









میرید عشق و حالتونو میكنید اونوقت من باید یه عمر آه و ناله های شما رو لایك كنم :))
2 دیدگاه  •   •   •  1392/12/27 - 18:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هیــچ حســی تــوی دنیــا


قشنگتـــر از ایـن نیســت کــه بــدونــی


بــه کســی تعلــق داری و بــرای کســی عــزیــزی


ایــن کــه آدم یــدونـه یـه نفــر بهــش فکــر میکنــه یـه نفــر دوسـش داره


انگــار وجـــود آدمــو بــرای خــودش هــم دوســت داشتنــی میکنــه
دیدگاه  •   •   •  1392/12/27 - 17:37
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺍﺯ ﺩﺭﺧﺖ ﺁﻣﻮﺧﺘﻢ ﮐﻪ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻧﻪ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺩﺍﺭﯼ ﺍﺯ ﺩﺭﺧﺖ ﭼﯿﺰﯼ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮﻡ؟ |:

ﻣﻦ ﺍﺯ ﺍﺳﺘﺎﺩﺍﻡ ﭼﯿﺰﯼ ﯾﺎﺩ ﻧﮕﺮﻓﺘﻢ ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺑﯿﺎﻡ ﺍﺯ ﯾﻪ

ﺩﺭﺧﺖ ﭼﯿﺰﯼ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮﻡ؟ |:<img src=(" title=":((" />((:

دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 22:02
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

خدایا میشه امشب بخوابم صبح بیدار نشم …
.
.
.
.
.
.
ظهر بیدار شم ؟
چیه ؟؟؟ انتظار داشتی بمیرم ؟؟؟
خودت بمیری کثافططططط
مگه جای تورو تنگ کردم ؟! :\ :D:-S:D:))=))

دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 21:57
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به بعضیام باس بگیم : وقتی داری یواشکی یه غلطی میکنی .... علاوه بر چپ و راست، به بالاسَریتم یه نیگا بنداز !
1 دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 21:44
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ