یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به دوستم میگم گیر عجب آدم خری افتادیما، میگه خودت گیر عجب ادم خری افتادی. خدایا این شادیا رو از ما نگیر ^_^
5 دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 21:24
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دیشب پیام دادم به دوستام
.
.
.
.
.
.
.

___________________

در این خط ها با نوشته هات در این روزای پایانی سال برامی یک یادگاری بنویس!

.
.
.
.
اولی: برو عامو شارژ ندارم
دومی:سوسول بازی در نیار بچه!
سومی:خیلی خری
چهارمی:یه شارژ5 تومنی بفرس
اخری:سرتو بذار رو شونم خوابت بگیره، جاخالی میدم حالت بگیره!
من برم خودمو معرفی کنم

دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 21:11
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﯿﺨﺎﻡ ﻭﺍﺳﻪ ﺳﺎﻝ ﺟﺪﯾﺪ ﯾﻪ مانتو ﺑﺨﺮﻡ
ﺭﻭﺵ ﺑﻨﻮﯾﺴﻢ : ﺑﻪ ﺗﻮ ﻫﯿﭻ ﺭﺑﻄﯽ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺩﺭﺳﻢ ﮐﯽ ﺗﻤﻮﻡ
ﻣﯿﺸﻪ
ﺟﻠﻮ ﻣﻬﻤﻮﻧﺎ ﺑﭙﻮﺷﻢ
دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 21:05
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

خدایا این تاوان کدوم گناهمه :|
.
.
.
.
.
.
.
.
.
میدونم سوسیس داریم تو یخچال ولی پیداش نمیکنم :))

دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 20:39
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از بزرگترین دغدغه های زندگیم اینه که وقتی یکی داره باهام حرف میزنه من باید تو کدوم چشمش نگاه کنم؟ راست؟ چپ؟ وسط پیشونیش؟ دماغش؟ هیچکدام؟<img src=(" title=":((" /><img src=(" title=":((" /><img src=(" title=":((" />
دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 20:01
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 19:36
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 19:32
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

تذکر جدی به عیدی بگیران

عیدی خود را در جیب خود نگه دارید !

ما هنوز سر اون عیدی هایی که ازمون میگرفتن

و میرفتن واسم حساب بانکی باز میکردن، اما هیچ وقت ندیدمشون

با خانوادمون درگیرم !
:D

دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 19:19
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اطلاعیه :

اونقدر که آیفون تصویری در ایام عید کارائی داره

تلویزیون و ماهواره و غیره کارائی نداره

جهت یاد آوری گفتم !

مهمان حبیب خداست !
دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 19:18
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هوا یه جوری شده یکی با بافت و شال گردن و کلاه و بوت میاد بیرون،
یکی با تیشرت و دمپای لا انگشتی :|
هر 2 نفر هم رضایت کامل دارن
دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 19:13
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ