یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدین این پسرای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟

یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من!

ازدواج که قصد نمی خواد! پول می خواد که تو نداری!
دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 21:45
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زنگ در خونمون رو زدن،بعد به خواهرم میگم پاشو برو در رو باز کن.
بهم میگه اهکی.زرنگی.هم پاشم و هم درو باز کنم؟
منم گفتم خب عیب نداره من پامیشم تو در رو باز کن...
بعدشم همین کارو کردیم . :|
(خدایا به تو پناه میبرم!)
دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 21:43
fereshte
fereshte
تنهایی تنهایی  تنهایی   هیچ چیز به اندازه ی تنهایی غم انگیزنیست ! تنهایی نام بیهوده زندگیست ! وقتی بیداری خسته و غمگینی وقتی میخوابی کابوس میبینی ! سردت میشود انگار برف روی استخوان هایت نشسته باشد   تنهایی جهنمی نا متعارف است جهنمی با آتش سرد میان شعله ها از سرمایخ میزنی !  تنهایی هول آور است  پر از ظلمت و ناشناختگی مثل خانه ای متروک در حاشیه ی جنگل  عبور نسیمی از لابلای علف ها میتواند از ترس دیوانه ات کند .  وقتی تنهایی به همه چیز و همه کس پناه میبری  پخش میشوی در کوچه وخیابان به جاهایی میروی که نباید بروی به آدم هایی سلام میکنی که نباید...    محبوب من  !  بیا دست مرا بگیر و مرا بیرون بکش ! از کافه های دود و نیشخند از گلوی شبها از گل و لای روزها من پراکنده شده ام بیا مرا جمع کن از کوچه وخیابان بیا مرا جمع کن از دیگران ! تنهایی درنگ در سنگ است حرف زدن از یاد آدم میرود  تنهایی درست مثل پیری ست  خمیدن تک درخت است تنهایی تجسم راه های مسدود است بیچارگی روباه است در یک قدمی مرگ و ترن .  محبوب من !  من تنهایم بی تو هیچ کاری نمیتوانم بکنم  دیگر شعر هم نمی توانم بنویسم و این تنهایی تلخ است تلخ مثل نگاه نوازنده ای که با دست های بریده به پیانو مینگرد  . 
3 دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 21:41
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حماقت چیست…؟
این که من…
تو را…
با تمام بدی هایی که در حقم میکنی…!!
هنوز…
دوست دارم
دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 21:13
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

عید از سه کلمه ی زیبا تشکیل شده:
ع _ عزیزم . . .
ی _ یادت نره . . .
د _ دوستت دارم . . .
خواستم از همه زودتر تبریک عید رو تقدیمتون کنم. . . !:x
دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 21:06
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نظرﺗﻮﻥ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻣﻦ ﭼﯿﻪ ؟ ۱- ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺑﻢ ۲- خیلی ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺑﻢ ۳- ﻋﺎﻟﯿﻢ ۴- ﻓﻮﻕ اﻟﻌﺎﺩﻩ ﺍﻡ ۵- ﻫﻤﻪ ﻣﻮﺍﺭﺩ تورو خدا ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺎﺷﯿﺪ ، ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﺍﻧﺘﻘﺎﺩ ﭘﺬﯾﺮﻡ !
6 دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 20:17
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

گاهی وقتاکمبودآدمایی مثل خودمومیکنم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
کوفتتون بشه که منودارین..

دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 19:54
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به سلامتی خودم که داشتم پاستیل میخوردم ...

یهو یادم اومد عشقشم پاستیل دوست داره ...

از دهنم در آوردم گذاشتم تو پاکتش تا ببرم برا عشقم ...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 19:41
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﺳﺘﺖ ﮐﻪ ﺑﻠﺮﺯﺩ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﯽ ...

ﭘﺎﯾﺖ ﮐﻪ ﺑﻠﺮﺯﺩ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻣﯿﺮﻭﯼ ...

ﺩﻟﺖ ﮐﻪ ﺑﻠﺮﺯﺩ ...
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﺳﻬــــــــﺎﻝ ﺩﺍﺭﯼ ...

ﺍﺳﻬـــــــــــــــــﺎﻝ !

ﺍﻟﮑﯽ ﻓﺎﺯ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﺑﺮ ﻧﺪﺍﺭ ...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 19:40
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اعتراف میکنم ...

بچه که بودم ی روز دیدم ماهی عید نوروزمون حالش قاراش میشه وداره گیج میزنه...!!!

منم رفتم تو تنگش قرص استامینوفن وقرص سرما خوردگی انداختم زود خوب بشه ولی نشد ...!!!

فکرکنم دیر شده بود ...!!!

چقدرم خر کیف شدم ازاین حرکت انسان دوستانه وجوانمردانه خودم ...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 19:36
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ