یافتن پست: #دار

mohsen
mohsen
آدما باید یکیو داشته باشن که هر وقت خسته
پکر
داغون
عصبیو
مریض
بودی ازت نپرسه چرا؟فقط دستت رو بگیره و بگه :بلند شو بریم یه دور بزنیم،دوست ندارم این شکلی ببینمت....
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 21:00 توسط Mobile
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 20:59
+7
محمد
محمد
آدم وقتی فقیر میشود خوبیهایش هم حقیر میشوند اما کسیکه زر دارد یا زور دارد عیبهایش هم هنر دیده میشوند و چرندیاتش هم حرف حسابی به حساب می آیند
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 20:41
+5
محمد
محمد
ﺣﺎﻝ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﺩﻣــــﻮﮐﺮﺍﺳﯽ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻦ
ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﻝ “ﻣــــــﻦ ” ﺑﺎﺷﺪ
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 20:31
+5
محمد
محمد
یکی نیست به این زمین بگه :
رابطه ت با کی سرد شده که داری از سردیش میلرزی؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 20:13
+6
محمد
محمد
دیشب با يكى داشتم چت میکردم ...
میخواست بره بخوابه ، گفت : شبت پاک !!!
جدیده ؟؟؟؟
شبت دامداران هم میشه ؟
یا مثلا کاله
مثلا شبت پگاه
یا شیرآوران
یا مثلا شبت ماست بندی اخوان! :|
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 20:07
+5
محمد
محمد
ﻣﺎ ﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﮐِﯿﺲِ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﮐﻪ ﺍﻭﻧﻢ ﺭﻭ ﻣﯿﺰ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮﻩ...:)
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 20:06
+5
محمد
محمد
به نظر من درستش اين بود كه دماغ بالاى چشم باشه!!!
كه آدم بتونه چشمشو زير پتو نگه داره دماغشو بيرونِ پتو...!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 20:00
+6
mohsen
mohsen
ای کاش میشد امشب قبل از خواب یہ گوشہ ای نوشت:
خدایا از آدمای دنیات خستم...
فردا بیدارم نکن
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 19:58 توسط Mobile
+5
محمد
محمد
وقتی میگویند نیست!کاغذ را گفته باشند،یا برق را یا هرچه را!فرقی ندارد من یاد تو میوفتم...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 19:51
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ