یافتن پست: #دار

محمد
محمد
یک مرد زمانی شما را دوست دارد که:
دلتنگی برای شما برایش سرگرمی باشد..مراقبت از شما شغلش باشد..خوشبخت کردن شما ماموریتش...و دوست داشتن شما زندگیش باشد..
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 19:49
+4
mohsen
mohsen
کاش همه میدانستن دل بستن به "کلاغی که دل" دارد، بهتر است از "طاوسی که زیبایی" دارد
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 19:44 توسط Mobile
+5
محمد
محمد
ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﭘﺴﺮ ﺍﺑﺮﻭ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻪ ﺩﯾﺪﻡ ﻭﻗﺘﯽ ﯾﻪ نفر رو ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﺑﻪ ﺍﺑﺮﻭﻫﺎﺵ ﺩﺳﺖ ﻧﺰﺩﻩ ﭼﻨﺪﺷﻢ ﻣﯿﺸﻪ !!!
ﭘﯿﺶ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯿﮕﻢ ﺑﻨﺪﻩ ﺧﺪﺍ ﯾﺎ ﻋﺰﺍﺩﺍﺭﻩ ﯾﺎ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﭘُﺮ ﺷﻪ ﻣﺪﻟﺸﻮ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻪ ﺣﺘﻤﺎ !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 19:37
+5
محمد
محمد
گـﻔـﺘـﯽ هـنـوز هــم " ﺩﻭﺳـﺘـﺖ ﺩﺍﺭﻡ "
ﻣــﻦ ﻋـﻄـﺴـﻪ ﮐــﺮﺩﻡ
.
.

مـنــو ﺑــﺒـﺨـﺶ
.
.
.
.
.
ﻣـﻦ ﺑـﻪ ﺯﺭ ﻣـﻔـﺖ ﺁﻟـﺮﮊﯼ ﺩﺍﺭﻡ!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 19:35
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



دخـتـر کـوچـک بـه مـهـمـان گـفـت:

"مـی خـوای عـروسـکـامـو بـبـیـنـی؟!؟"

مـهـمـان بـا مـهـربـانـی جـواب داد:

"بـلـه...حـتـمـا..."

دخـتـرک دویـد و هـمـه ی عـروسـک هـا رو آورد...بـعـضـی از اونـا واقـعـا بـا نـمـک بـودن...ولـی در بـیـن اونـا یـک عـروسـک خـیـلـی قـشـنـگ دیـگـه هـم بـود....

مـهـمـان از دخـتـرک پـرسـیـد:

"کـدومـشـونـو بـیـشـتـر از هـمـه دوست داری...؟!؟"

و پـیـش خـود فـکـر کـرد:(حـتـمـا اونـی کـه از هـمـه قـشـنـگ تـره...!)

امــا خـیـلـی تـعـجـب کـرد وقـتـی کـه دیـد دخـتـرک بـه عـروسـک تـکـه پـاره ای کـه یـک دسـت هـم نـداشـت اشـاره کـرد و گـفـت:

" ایـنــو!! "

مـهـمـان بـا کـنـجـکـاوی پـرسـیـد:

" ایـن کـه زیـاد خـوشـگـل نـیـسـت!!!"

دخـتـرک جـواب داد:

"آخـه اگـه مـنـم دوسـتـش نـداشـتـه بـاشـم دیـگـه هـیـشـکـی نـیـسـت کـه بـاهـاش بـازی کـنـه.......اونـوقـت دلـش مـی شـکـنـه....!!!!"

مــهــربــونــی یــعــنــی ایـــن!!!:^)

دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 19:29
+5
محمد
محمد
بهزيستي نوشته بود:
.
شير مادر ، مهر مادر ، جانشين ندارد..
شير مادر نخورده ، مهر مادر پرداخته شد..
پدر يك گاو خريد!
و من بزرگ شدم...
اما هيچكس حقيقت من را نشناخت!!
جز معلم رياضي عزيزم!
كه هميشه مي گفت:
گوساله ، بتمرگ...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 19:22
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 19:20
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 18:59
+4
mohsen
mohsen
میدونی بن بست زندگی کجاست؟
جایی که نه حق خواستن داری
نه توانایی فراموش کردن...
من الان تو این موقعیتم!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 16:54 توسط Mobile
+3
ساناز
ساناز

پشت بسته ساقه طلایی باید بنویسن....: حتما همراه چای یا نوشیدنی مصرف شود احتمال خفگی وجود دارد! :|

دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 14:06
+11

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ