یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

روزی در یک اتوبوس پشت سر راننده یک پیرزن نشسته بود و هر چند دیقه به راننده میگفت : ننه مغز بادام میخوری و راننده جواب میداد بله و میگرفت و میخورد و بعد از چند دفعه گرفتن مغز بادام و خوردن یکدفعه پرسید ننه جون این بادامهارو از کجا میاری و چطوری مغز میکنی ؟؟؟

و پیرزن جواب میده : ننه اینا مغز شکلات هستن و من کاکائوهاشو میک میزنم و چون دندون ندارم مغز بادوماشو میدم به تو …


دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 22:14
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

زنگ زدم پشتیبانی میگم: چرا سرعت اینترنتم کم شده؟
میگه: چون کندی سرعت دارین!
گفتم اجرت با سید الشهدا خیالم راحت شد، یه خانواده از نگرانی در اوردی ! پس دلیلش اینه! البته خودمم شک کرده بودم!


دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 22:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 21:23
+4
mohsen
mohsen
ﺑﺰﻥ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﻴﻪ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﻫﺮ ﭼﯿﺰﯼ ﺭﻭ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﻣﯿﺰﺍﺭﻩ ﮐﻨﺎﺭ
ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺎ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺳﺎﺗﻮ ﻣﯿﺪﻩ
ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﯾﻪ ﺟﻤﻊ ﻣﯿﺮﯾﻦ ﺩﺳﺘﺖ ﺭﻭ ﻣﺤﮑﻢ ﺗﺮ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ
ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺳﺮﻣﺎ ﺍﮔﻪ ﯾﺦ ﺍﻡ ﺑﺰﻧﻪ ، ﺩﺳﺘﺘﻮ ﻭﻝ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ ﺑﺰﺍﺭﻩ ﺗﻮ ﺟﯿﺒﺶ
ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﮐﺴﯽ ﺟﺰ ﺗﻮ ﺑﻪ ﭼﺸﻤﺶ ﻧﻤﯿﺎﺩ
ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺍﺭﯼ ﭼﯿﺰﯼ ﻣﯿﮕﯽ ﺧﯿـﺮﻩ ﻣﯿﺸﻪ ﺗﻮ ﭼﺸﻤﺎﺕ
ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﻭﺍﺳﺖ ﻧﯿﻨﯽ ﻣﯿﺸﻪ ، ﺟﻮﺟﻮ ﻣﯿﺸﻪ ﺗﺎ ﺗﻮ ﺑﺨﻨﺪﯼ
ﻫﻤﻮﻧﯽ ﮐﻪ ﺣﺎﺿﺮﻩ ﺑﺮﺍﺕ ﻫﺮﮐﺎﺭﯼ ﺑﮑﻨﻪ !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 21:14 توسط Mobile
+5
mohsen
mohsen
ﻧﻪ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺩﺍﺭﻡﻧﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﮐﺴﯽ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷم
ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺳَﺮﺩﻡ...
ﻣﺜﻞ ﺯﻣﺴﺘﺎﻥ ﺍﺣﺴﺎﺳﻢ ﯾﺦ ﺯﺩﻩ ﻧﻪ ﺑﻪ ﺁﻣدنی ﺩﻝ ﺧﻮﺷﻢ ﻭ ﻧﻪ ﺍﺯ ﺭﻓﺘنی ﻏﻤﮕﯿﻦ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﭘُﺮ ﺍﺯ ﺳﮑﻮﺗﻢ...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 20:58 توسط Mobile
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

صدامو داری
به احترامت هیچوقت حتی ، من
نمینداختم نگامو جایی
رفتی با اینکه میدونستی
تو رو دوست داشتم و رو هیچکی نی اون حسی
که رو تو بود و هست
شاید از اولشم من بودم که نباید میذاشتم رو تو دست
رو همه خوبی هام بستی چطور چشاتو
هیس هیچی نگو فقط ببر صداتو
ببین چه دپرسم ببین چه بی حسم
دیگه من حتی به خودمم نمی رسم
اصلا بی خیال
دیگه گذشت از درد و دل
منو تو هردو تامون شدیم دیگه هر دو ول
یه شب با این ،یه شب با اون
هزار تا کصافط کاری داریم به همرامون
منکه از تو بیشتر بود حاشیم
منکه حتی اگه تو نباشی ام
فقط به تو فک میکنم و تورو میخوام
چیه فک کردی مثل تو لا…ش.یــــم
دیگه خستم از خاطرات موندگارت
بدم میاد از اون نگاهت
برو نمیخوام بر گردی پیشم چون
خوب میدونم که کنارش خوبه حالت
قتی نیستی معاشرت با همه سخته
بگو مست کنار کی میخوابی آخر هفته
ها چیه چپ نگاه میکنی طلب کاری؟
جدیداً در اومدی از فاز طرفداری
دل من ، با دل تو، که یکی نیست
بد بخت قیافتو ببین، ترکیدی
مسیرامون هم از هم جداست ،دیدی
باشه تو خوبی اصلا تو راست میگی
چیه، فک کردی مثل تو هولم
مو بیچاری یکی لم داده تو بغلم
تو که رفتی حرمت یه سری چیزارو
جلو دوستام نگه میداشتی اقلاً
خوتو ببین که چقد فس فسی
منم یه عصبی استرسی
که به همه میپرم چون هیچوقت دوست نداشتم
که ببینم اسم تو میاد کنار اسم کسی
راستی بگو بینم هنوز باهاشی یا
این بد بختم رفت قاطی داداشیا
قاطی همونایی که کردی تو بهشون بدی
همون بیچاره هایی که دورشون زدی
آخه خیانت کردی به من تو چطور
تو اون حالت باید میگرفتم مچتو
برو خوش باش باهاش ولی بدو
که زودگذره این روزای خوش تو
خیالت تخت که واست دل ، تنگ نمیشه
بعد تو به هیچکسی دلگرم نمیشه
چرا نگران منی حالمو میپرسی
حال من، که از این بهتر نمیشه
پس بهتره که ندیم به دوستیمون کشش
تو هم خواهشا دیگه از ما بیرون بکش
چون دیگه مهم نیست بخوای باشی تو با کسی
سریعتر خوشحالم کن، با یه خداحافظی
فوق العادس این اهنگ.منکه از شنیدنش سیر نمیشم


دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 19:43
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
11111امین پستم

بهم گفتن بیکارم

نه خیرم شماهار و دوس دارم پست می ذارم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 19:08
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

کاش بودی و میفهمیدی وقت دلتنگی یک آه چه وزنی دارد!















لطفاهی نپرس دلتنگی چه معنی دارد؟!















دلتنگی معنی ندارد... درد دارد.
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 19:04
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 19:03
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 18:55
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ