یافتن پست: #دار

ساناز
ساناز

به این برکت قسم یارو زیر پست مسی نوشته بچه ها پیج رونالدو دارن شام میدن بیاید بریم اونجا :| {-33-} ینی فقط خدارو شکر میکنم که اکثر ملت زبان انگلیسی بلد نیستن وگرنه معلوم نبود چه فاجعه ایی قرار بود رخ بده :|

دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 14:00
+10
zohre
zohre

واقعیت قصه این ُ که تو وجود نداری . غمنآک تر از این ؟ ...

دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 13:22
+6
zohre
zohre

از یه جایی به بعد بحث کردن دیگه فایده ای نداره . باید فحش بدی !.

دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 13:08
+7
alireza
alireza
دوست دارم دکتر زنان زایمان بشم چون
.
.
.
.
.
..
.

.
.

.
.
.
.
وقتی از اتاق عمل بیرون میام سرمو بندازم پایینو بگم متاسفم بچه ناقص به دنیا اومد 
بعد پدر بچه بیاد جلو بگه چه مشکلی داشت بچه ام که ناقص بوده منم درحالی که شکممو  
گرفتمو قهقهقه میخندم بگم بچتون دختره متاسفانه به همین خاطر ناقصه////خخخخخخخخخخخ
پسرا پرچم بالا

دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 11:51
+7
محمد
محمد
تــــــــمآم دلخوشی دنیــــآی من این استــــ....
که ندانـــی و دوستت بدارمـــــــ....
وقتـــــی میدانـــِی و میرانیم...
چیزی درونم فرو میـــــریزد....
چیزی شبیه غرور...
خواهش میــــــکنم....
گاهی خود را به نفهمیـــــ بزن...
و بگذار دوستت داشته باشم....
بعد از تو هیچ کس الفبای روح و قلب مرا نخواهد خواند...
نمی گذارم... نمی خواهم...
تو را... همین که هستی دوستت دارم...
حتی سایه ات را...
که می دانم هرگز به آن نخواهم رسید....
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 23:44
+7
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
آهسته "بیا "

چیزی هم " ننویس "

"لایک " را هم فشار نده

همان که "بخوانی " بس است...

لامصب من به "بی محلی های تو "عادت دارم!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 23:31
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از سختترین انتخابهای زندگی من این بود که وقتی میرم نوشابه شیشه‌ای بخرم اونی رو بردارم که از بقیه بیشتر داره :)))
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 22:32
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تمساح رو هروقت از آب بگیری، میگیره جرت میده!

٠

جدی انتظار داری تمساح تازه باشه وقتی از آب میگیریش؟ تمساح هم قد توئه؟ شوخی داره باهات؟ حتما دانشجو هم هستی:|
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 22:29
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اون پسرایی که وقتی یه روز نمیبینیشون اعصاب واست نمیمونه !

اون پسرایی که شب پشت تلفن دوتایی خوابتون میبره!

اون پسرایی که باهاشون میری شمال و دیگه دلت نمیخواد برگردی!

... اونایی که بهت زنگ میزنن قـــــــــــــند تو دلت آب میشه!

همونا که صداشون مردونست !

همونایی که وقتی کنارت نشستن بهت sms میدن دوست دارم !

اونایی که بد دهن نیستن وقتی فحش ازت میشنون میگن بی ادب !

اونایی که قربون صدقه می رن دلت ضعف می ره !

همونایی که وقتی از دور می بی[!] قند تو دلشون آب می شه و یه لبخند میاد گوشه لبشون !

نه ....

نسلشون منقرض نشده!

هستــــــــــــن ولی کمن !!!


دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 22:28
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

خسته شدم از آدمایی که می گن:



“تو خیلی خوبی” ، “من لیاقت تو رو ندارم”



بی لیاقت های عزیز !



حداقل واسه دلیل رفتنتون یه ریزه خلاقیت به خرج بدین ..

دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 22:16
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ