یافتن پست: #دار

zohre
zohre

ارامش...... یعنی اینکه همیییییشه ته دلت مطمئن باشی که توی قلب کسی که دوستش داری" یه خونه ی گرم و راحت و بدون همسایه داشته باشی!!! آرامش یعنی : هر وقت قهر کردی ؛ مطمئن باشی که تا آشتی کنی هیچ کسی جاتو نمی گیره …! ههه

دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 21:05
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

به همسرت نیکی کن

اگر همسر نداری به دوست دخترت نیکی کن

اگه دوست دختر نداری یکی پیدا کن

اگه پیدا نکردی تلاش کن

اگه تلاشت نتیجه نداد.....










ای بی عرضه دیگه بد بخت :)) الکی ادعا داری

دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 21:00
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

میگن تو روز قیامت همه اونایی که میرقصن میرن جهنم به غیر از بندریا... !










چون وقتی دارن میرقصن همش میگن :توبه توبه توبه توبه...! :D




شاید مام نرفتیم اگه خدا قبول کنه

دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 20:23
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

مهندس کیست؟
در واقع “مهندس” به کسی میگن:
که تو کاری تخصص داره و کاری رو به خوبی انجام میده.
… همین کلمه ی “مهندس” با حفظ سِمت,
به کسایی که تو یه کاری گند میزنه هم گفته میشه.
بعد در جای دیگه ممکنه “مهندس” در قالب یک اسم اشاره,
به کسی که اسمشو نمی دونیم هم استفاده بشه.
همچنین اگه همین کلمه ی “مهندس” خوب ادا شه,
میتونه در حکم فحش هم باشه

دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 20:22
+6
alireza
alireza
یه پسر 3روز خونه رفیقش بوده روز 4ام میره خرید برای رفیقش سر کوچه به یه دختر شماره میده وقتی میاد خونه متو میشه خواهر رفیقش بوده  بعد میره تو اتاق رفیقش میبینه داره عرق میخوره میگه من سر کوچه به یه دختر شماره دادم  الان فهمیدم خواهر تو  رفیقش پیک مشروبو میخوره میگه بسلامتی رفیقی که 3 روز خونه ما بود اما هنوز خواهر منو نمیشناسه.
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 19:51
+5
-1
EHSAN
EHSAN
سلامتيه حرفايي که نه ميشه اس ام اس کرد نه تو چت تايپ کرد نه ميشه پاي تلفن گفت حرفايي که فقط مال وقتيه که تو رو در آغوش دارم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 19:35
+5
korosh
korosh
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 19:33
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

خدایااااااااااااااااااااااااااااااا
آخه چرااااااااااااااااا مــــــــــــــــــن<img src=(" title=":((" />
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اینقدره خوشگلم :|
.
.
.
.
عمه بیا اینا کارت دارن :))..

دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 19:30
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﺧﺘﺮﻩ ۴۰۰۰ ﻧﻔﺮ ﺍﺩﺩ ﻟﯿﺴﺖ ﺩﺍﺭﻩ... با ۱۵۰ نفر چت میکنه... ۱۸ تا پسر بهش اس ام اس میدند... با ۵ تا پسر تلفنی حرف میزنه... اونوقت تو پروفایلش نوشته تنهاییم را نشکن، بگذار در این خلوت کمی آرام بگیرم
من سکوت میکنم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 19:25
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چند وقت پیش یكی از استادهای تعطیلم به خاطر تاخیرم

بدجوری حالمو گرفت.منم كه می دونین حساس!!!

جلسه ی بعدش با چند تا از رفیقام رفتیم جلو نشستیم تا حال

استاد رو خلاصه بگیریم.

وسط كلاس برگشتم می گم:استاد!شرمنده ولی زیپتون بازه

بعدش یه نگاه به من كرد و یه نگاه به شلوارش.رنگش عینهو

لبو شده بود.با تعجب گفت:كو بسته است كه؟

منم با كمال خونسردی جواب دادم:استاد!زیپ شلوارتون نه كه

زیپ كیفتون!!!

با این حرفم كلاس خورد به هم و خلاصه اوضایی بود.اگه

اینهمه هوادار تو كلاس نداشتم حتما تا الان دخلم اومده بود.
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 19:15
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ