یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

گفتم غم تو دارم، گفتا گمشو کثافت



گفتم که مال من شو، گفتا با این قیافت؟



گفتم زمهرورزان رسم وفا بیاموز



گفتا وفا رو ول کن چنده حقوق پایه ت؟!



گفتم که پول ندارم اما پر از شعورم



گفتا شعور نداری بی پول بی نزاکت



گفتم مگر چه کردم، گفتا که خواستگاری



گفتم مگر که جرم است، گفتا بی مایه آری!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 19:14
+3
korosh
korosh
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 19:13
+6
محمد
محمد
راحت میشه دوست داشت
راحت میشه عاشق شد
ولی هیچوقت راحت فراموش نمیشن....
به قیمت قرص های اعصاب تمام میشوند.
.
.
ولی من خدارو دارم..
قرص اعصاب سیری چند.
آنقدر خوب زندگی میکنم
تا حسرت لحظه هایت شوم...
.
بهترین انتقام خوب زندگی کردن است.
.
تو بمان و رفقایت
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 19:09
+7
korosh
korosh
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 19:09
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اینایی که با موبایل بهشون زنگ میزنی و یهو قطع میشه وسطش،
بعد دوباره زنگ میزنی میبینی اشغاله، میفهمی اون داره تو رو میگیره،
بعد یه کم صبر میکنی اون زنگ بزنه هیچ خبری نمیشه،
میفهمی اون زنگ زده دیده اشغاله فهمیده تو داری زنگ میزنی،
صبر کرده تو زنگ بزنی،
بعد تو دوباره زنگ میزنی میبینی اشغاله،
میفهمی صبرش تموم شده و تصمیم گرفته خودش زنگ بزنه،
دوباره صبر میکنی و همین طوری این داستان ادامه داره،
خو لامصب میبینی که من زنگ زدم از اول :|
قطع شد صبر کن خودم میگیرم چرا رو اعصاب خودت و خودم رژه میری

دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 19:05
+6
korosh
korosh
1 دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 19:01
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 19:00
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 18:59
+6
محمد
محمد
" ﭘــــﻮﺳـــﺖ ﮐــﻠــﻔــﺘــﯽ "
ﺭﺑــﻄـــﯽ ﺑــــﻪ ﺁﺩﻡ ﺑــــﻮﺩﻥ ﻧـــﺪﺍﺭﺩ
ﻓــﻘــﻂ ﻣــﺴــﯿــﺮ ﺍﺷــﮏ ﻫــﺎﯾـــﺖ
ﭘـــﺸـــﺖ ﻭ ﺭﻭ ﻣـــﯿـــﺸــــﻮﺩ
ﺑــﻪ ﺟـــﺎﯼ ﺑــﯿــﺮﻭﻥ،ﻣــﯿــﺮﯾـــﺰﺩ ﺗــﻮ...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 18:59
+5
محمد
محمد
عادت ندارم درد دلم را به هر کسی بگویم ..!

پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم ،

تا همه فکر کنند ،

نه دردی دارم و نه قلبی ...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 18:53
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ