یافتن پست: #دار

محمد
محمد
بیخودی پرسه زدیم
صبحمان شب بشود ،
بخودی حرص زدیم ٫
سهممان کم نشود٫
ماخدارا با خود
سردعوا بردیم قصم ها خوردیم
ما بهم بد کردیم
ما بهم بد گفتیم
ما حقیقت را زیر پا له کردیم
وچقدر خط بردیم که زرنگی کردیم ٫
روی هر حادثه ای
حرفی از پول زدیم
از شما می پرسم
ما که را گول زدیم ؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 18:24
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

هنوز ایستاده ام

کمی پیر تر
کمی پخته تر

خیلی زخمی تر
خیلی مجروحتر

ولی ایستاده ام

تو که مرا ذلیل وخار میخواستی
تو که مرا نحیف وسرافکنده میخواستی

ایستاده ام
سربلند وپایدار
نه ثروتمندم
نه بدهکارم

هنوز اثار زخمهایی
که بر زندگیم زدی
هست
هنوز نمیتوانم اوج بگیرم
ولی
میتوانم راه بروم
میتوانم بخندم

تو در چه حالی
هنوز هم کینه داری
کینه هرکه از تو باعرضه تراست؟
وبه هرکه موفق است
هنوز هم حسادت میکنی ؟

دنیا هم مال تو باشد
بازهم بدبختی
باز هم گدایی
A.S
1392/09/10

دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 18:10
+7
بهناز جوجو
بهناز جوجو

به سلامتیه رفیقی که فک میکنی رفیقشی ولی نیستی فک میکنی دوست داره ولی نداره آره به سلامتیی این رفقا که تو ظاهر میخوانت تو باطن جا برا هرکی دارن جز تو. واقعا به سلامتیشون.

دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 18:03
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
مَن... با تمام ِ کنار “او” بودن هایت کنار مے آیَم... محض ِ رضاے خدا... حداقّل دست از سر خواب هایَم بردار... لعنتے..‏‎. {-60-}
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 17:35
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
جواد خياباني در بازي هاي آخر شب: . . . . . بله بازي امروز ... نه الان ديگه بيست دقيقه بامداده الان ديگه تو فردا هستيم!! اره الان ديگه امروز نيست الان فرداست که داريد اين بازي رو ميبينيد!!!! اره بازي فردا :| نه امروز :| عجب بازي شده :| {-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 17:34
+6
alireza
alireza
دقت كردين وقتي اب قطع ميشه پس از تلاش هاي بي وقفه اداره اب براي حل اين مشكل سريع اقدام ميكنن

وبعد از حل اين مشكل زماني كه شير اب باز ميكني اداره اب براي معذرت خواهي اولش واسمون اب پرتقل ميفرسته

اخه يكي نيست بگه بابا بگين پارچ بياريم بريزين تو پارچ دور هم ميخوريم حال ميكنيم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 15:40
+5
mitra
mitra
این دنیا ارزش نداره خودتو اذیت نکـن ؛ جاش بقیه رو اذیت کن یَک حالی میده !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 00:40
+5
mitra
mitra
تا ۵ صبح تو اینترنتم….. همسایه مون که یه مرد مذهبیه، منو دیده میگه :آفرین همیشه به بچه هام میگم از شما یاد بگیرن که قبل از ما برا نماز صب بیدار میشه!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 00:29
+6
AmiR
AmiR
من برم بخوابم فردا کلاس دارم شب همتون خوش بای
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 00:17
+3
AmiR
AmiR
هنوز از وقتی که رفتی
همون عطری که دوستش داریو بو میکنمو
حسی که بهت دارمو قوی تر میکنه
هنوزم یچیز قویی تو وجودم میگه
که میخوای برگردی
ولی یکی مانع میشه
هروزم شده اینکه بفکر توهستم
هروزم  شده گریه و غم از دست دادنت
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 00:10
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ