یافتن پست: #در

maryam
maryam




اینکه در آغوش توست

زمانی آرزویم بود

عزیزم بود

ولی حالا...

حرفی نیست...

فقط هوایش را داشته باش!

او همه زندگی من است...






دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 23:50
+3
maryam
maryam

باورت بشود یا نه !؟
روزی می رسد ....
که دلت برای هیچ کس ؛
به اندازه ی من تنگ نخواهد شد !
برای نگاه کردنم ؛
... خندیدنم ، 
اذیت کردنم ...
برای تمام لحظاتى که در کنارم داشتی !
روزی خواهد رسید که در حسرت تکرار دوباره من خواهی بود ،

می دانم روزی که نباشم هیچکس تکرار من نخواهد شد... !
3 دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 23:49
+3
maryam
maryam



بهش گفتم: در نبود من چه میکشی؟

لبخندی زد،

شانه ای بالا انداخت و بابی تفاوتی گفت:

نفس...!





3 دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 23:45
+2
maryam
maryam

بعضى اتفاق هاى خوب

اونقدر دیر مى افتن

كه باید رو به آسمون كرد

و گفت : وقتش گذشت

مال خودت..{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 23:35
+3
maryam
maryam
{-31-}




میدانم روزی تو مرا در آغوش خواهی گرفت . . .
پشیمان و با چشمانی پر از اشک ، خودم را که نه ! عکسم را !
عکسی که در زیر آن نوشته شده ” چهل روز گذشت








3 دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 23:26
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم که ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺗﻠﻔﻦ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮﺷﻮ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﺑﺮﻣﯿﺪﺍﺭﻩ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﺪﻩ
ﺷﻤﺎ ؟؟
ﯾﻪ ﺯﻥ ﺍﻭﻧﻮﺭ ﺧﻂ ﻣﯿﭙﺮﺳﻪ : ﺷﻤﺎ؟
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﯿﮕﻪ : ﻣﻦ ﺧﻮﺍﻫﺮﺷﻢ ... ﺷﻤﺎ؟؟؟
.
.
.
.
.
ﺯﻥ ﻣﯿﮕﻪ :ﻣﻦ ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻻﻥ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﻣﺎﺩﺭﺗﻢ !!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 23:15
+3
محمد
محمد

آدمها تا وقتی که هستند هیچ حسی درونشان دیده نمیشود...

آن زمان که میروند معلوم میشود حسی درونشان بود یا نه و پایمال کردن یک حس یعنی مرگ آن حس...


دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 23:14
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستان کسی از حمیدرضا خبر نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 23:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز گوشیه بابامو برداشتم شمارمو از اسمم ب 20009022تغییر دادم،بعد با گوشیم این smsرو واسش فرستادم:
"مشترک گرامی،شرکت همراه اول به عرض میرساند شما در قرعه کشی همراه اول به مناسبت عید فطر،برنده ی یک دستگاه خودرو mazda3 شده اید.ضمن تبریک لطفا جهت دریافت جایزه عدد120550320084را به همین شماره ارسال کنید. هیچکس تنها نیست همراه اول"
بنده خدا از صبح تا حالا بالای دویست بار اون کد رو داره واسم میفرسته و من هر دفعه جواب میدم:"کد ارسالی صحیح نمیباشد لطفا مجددا ارسال نمایید"
الان اسمس داده:سرویس کردی مارو همراه اول!
منم جواب دادم:فحش دادی؟!مشترک گرامی حالا ک فحش دادی مزدا که سهله دسته بیل هم بهتون نمیدیم!
بابام :|
منه خائن:-)))
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 23:08
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﮔﺮ ﺍﺣﻴﺎﻧﺎ یک درصد ﻣﻦ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﮐﺴﻲ ﻫﺴﺘﻢ ؟

ﺧﺐ ﺭﻭ ﺩﺭﻭﺍﺳﻲ ﻧﮑﻦ ﻋﺰﻳﺰﻡ ^_^

ﺑﻴﺎ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﻦ :/

ﯾﺎ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﻻﯾﮏ ﮐﻦ ﺗﺎ ﺑﺸﻴﻨﻴﻢ ﭘﺎﻱ ﻣﻴﺰ ﻣﺬﺍﮐﺮﻩ :|

ﻏﻴﺮ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ ﮐﻪ ﻧﻤﻴﺸﻪ ( ._.)
ﻋﺼﺮ !! ﻋﺼﺮ ﮔﻔﺘﮕﻮ ﻭ ﺭﺍﻳﺰﻧﻴﻪ ^_^
1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 22:54
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ