یافتن پست: #در

maryam
maryam

اونی که واقعا دوســـتت داشته باشه ..

همیــــــــــشه یه راهی واسه

مونـــــدن توی زندگیت پیدا میکنه ..

هیـــچوقت ترکت نمیکــنه ..

از در بندازیــــش بیرون از پنـجره میاد ..

اما ..

اونی که بخــــواد بره و عشـــقش واقعی نباشه ..

به هر بهونه ای کوچیکی هم شده .. میـره ..

با هیچی نمیــــشه نگهش داشت .
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 15:02
+1
maryam
maryam
وقتــــــی کسی
به خاطر چیزهای کوچیک
از دستت عصبانی می شه
و کـــلا روت حســــاسه
بدون خیــــــــلی دوستت داره

به جای ناراحت بودن از دستش
بایـــــد قدرش رو بدونی
و درکــــــش کنی
نـــه طردش کنی ................
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 15:01
parisa
parisa
میگن چرا درس نمی خونی.!!
الان عرض میکنم خدمتتون:
یه سال 365 روزه..!
بگو خب..
52 روزش جمعه است میمونه 313 روز..
بگو خب..
حداقل 50 روز تعطیلات تابستانی داریم و میمونه 265 روز..
بگو خب..
میانگین هرروز 8 ساعت میخوابیم ...
این میشه 122 روز و باقی میمونه 141 روز..!
بگو خب..
هرروز یک ساعت برای خودمون وقت بزاریم..
این میشه 15 روز و باقی میمونه 126 روز ..!
روزی 2 ساعت خورد و خوراک این میشه 30 روز و باقی میمونه 95 روز
میانگین روزی 4 ساعت گشت و گذار با دوستان دختر و پسر...
ساعتهای خالی بین کلاس ها و رفت وآمد مسیر دانشگاه و خونه...
این میشه 60 روز و باقی میمونه 36 روز ..!!
بگو خب..
31 روز تعطیلات رسمی سالانه میمونه 5 روز...
خوب عزیزم ما هم آدمیم سالی 4 روزم مریض میشیم ..
میمونه یه روز..
چه تصادفی اون یه روزم روز تولدم..!!
تموم شد و رفت!امیدوارم همه قانع شده باشین..!!
ومن الله توفیق ...! :)))))))
1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 13:23
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 10:18
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 10:05
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 10:03
+3
maryam
maryam
بد ترین درد ، مردن نیست دل بستن به کسی است 
که کنارت نیست...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 09:38
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مــــی گــــویــنــد ســـــاده ام ..!

مـــی گـــویـــنـــد تــــو مــــرا با یــک نــگــاه ..

یـــک لبـــــخـنـــد ..

بــه بــازی میـــــگیــــری ..!

مــــــی گـــــوینــــد تـــرفنــدهـــایت ، شـــیطنـــت هــــایت ..

و دروغ هایـــت را نمــــی فهمــــم ..

مــــــی گویند ســــاده ام ..!

اما مــــــــن فـــــقــــــط دوســـتـــــت دارم ..،

همیـــــــــن!

و آنــــها ایــــن را نمـــــــیفــــهمنــــد ..!
3 دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 09:20
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
با مـــــن دعـوا کــــن

با مــــن قهــــر کــــن

حرصــــم و در بیـــار

بهونـــــه بگــــیر

اجــــازه داری اشکمــــــو در بـــــیاری

امــــا. . .

حــــق نــــداری هیــــچوقــــت بـــری

هیــچوقـــــــت . .
دیدگاه  •   •   •  1393/02/28 - 22:55
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
سیب از درخت افتاد

 


ستاره از آسمان


 



تو از چشم من


 



گاهی فرقی نمیکند  از کجا ؟


 



سرنوشت مشترکی است سقوط

دیدگاه  •   •   •  1393/02/28 - 22:48
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ