یافتن پست: #در

*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 22:14
+3
maryam
maryam
اگـــر برای کسی مهم باشی
او همیشه راهی برای وقت گذاشتن با تو پیدا خواهد کرد
نــه بهانه ای برای فرار
و نه دروغــی برای توجیـــه...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 21:26
+5
maryam
maryam

آغوش گرمم باش ...


بگذار فراموش کنم


لحظه هایی را که



در سرمای بی کسی لرزیدم!!!


دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 21:22
+4
*elnaz* *
*elnaz* *

پلک شب می پرد



      در آستانه ی نور



          نماز باران می خوانم براین هوای گرفته



             تا که شاید کویر دل



                     سیراب شود از عطش نگاهت


دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 19:24
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
چرا هیچ کس نییییییییییییییییییییییست...........اخه این چه وضع زندگیه..........{-19-}
31 دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 18:33
+4
maryam
maryam
ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﯽ ﺑﻮﺱ ﺑﻮﺱ ﺷﺒﺨﯿﺮ ﺍﻣﺎ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺑﯽ
ﺗﺎﺯﻩ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯿﮑﻨﯽ
ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻥ ﺑﻪ ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ !!!
ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﯽ ﺗﻮ ﻓﻘﻂ ﺗﻮﻭ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﻫﺴﺘﯽ ﺍﻣﺎ ﺑﺎ
10 ﻧﻔﺮ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﻭﺳﺘﯽ...
ﺑﻬﺶ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﯽ, ﻣﯿﭙﯿﭽﻮﻧﯿﺶ ﺑﻪ ﺧﯿﺎﻝِ
ﺧﻮﺩﺕ ..
ﺑﺎ ﮐﻠﯽ ﻋﺸﻖ ﺑﻬﺖ ﻣﺴﯿﺞ ﻣﯿﺪﻩ ﺍﻣﺎ ﻫﻤﺰﻣﺎﻥ
ﺩﺍﺭﯼ ﻓﻮﺭﻭﺍﺭﺩ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﻭﺍﺳﻪ ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ !!!
ﻫﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﺎﺷﻪ ﻫﻢ ﺧﻮﺩﺕ ﺣﺎﻝ ﮐﻨﯽ ..
ﻫﯿﭻ ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﻫﯿﭻ ﻓﺮﻗﯽ ﺑﺎ ﺣﯿﻮﻭﻥ
ﻧﺪﺍﺭﯼ .ﺣﯿﻒ ﺍﺳﻢ ﺣﯿﻮﻭﻥ .
ﺁﺩﻡ ﺑﺎﺵ ﭘﺎﯼ ﺩﻟﺶ ﻭﺍﯾﺴﺎ .ﺍﮔﻪ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﯾﺶ ﻣﺜﻪ
ﺁﺩﻡ ﺑﮑﺶ ﮐﻨﺎﺭ .
ﺟﺎﻟﺐ ﺍﯾﻦِ ﮐﻪ ﻓﮏ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺍﺯ ﮔﻨﺪ ﮐﺎﺭﯾﺎﺕ ﺧﺒﺮ
ﻧﺪﺍﺭﻩ .ﭼﺮﺍ ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺭﻭﺕ ﻧﻤﯿﺎﺭﻩ, ﭼﻮﻥ
ﺗﻮﯼ ﺁﺷﻐﺎﻝ ﻭ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﻩ .
ﻫﻪ ﯾﻪ ﻭﻗﺖ ﺑﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﻣﯿﺮﺳﯽ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ
ﻧﺪﺍﺭﯾﺶ . ﺩﺍﺷﺘﻨﺶ ﻭﺍﺳﺖ ﻣﯿﺸﻪ ﺁﺭﺯﻭ...ﭘﺲ
ﺁﺩﻡ ﺑﺎﺵ..
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 15:40
+3
maryam
maryam


شبها وقتی میخوای بخوابی
می بیبنی کسی را نداری که الان بهت فکرکنه
اینجاست که می فهمی برخلاف شلوغیه دورت... چقدر تنهایی.......................





دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 15:36
+4
maryam
maryam

باهـــــام دعــــوا کــــن
باهــــام قهــــر کــــن
حرصــــم و در بیـــار
بهونـــــه بگــــیر
تــــازه اجــــازه داری اشکمــــــو
بعضـــــی وقتــــا در بـــــیاری
امــــا
حــــق نــــداری هیــــچ وقــــت بـــری
هیــچوقــــت .........
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 15:28
+2
maryam
maryam

اگه می خوای حال کسی رو بفهمی ، ازش نپرس … !!!
چون بهت دروغ میگه …هندزفریش رو دربیار ، ببین چی گوش میده ....................
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 15:18
maryam
maryam
انقدر دلم از رفتنت بدشکست که نمیدانم وقتی بیایی کدام تکه اش 

خوشحال خواهد شد!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 15:11

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ