♥ نگار ♥
فقط یه ایرونی میتونه انقدر فال حافظ بگیره تا یفقط یه ایرونی میتونه انقدر فال حافظ بگیره تا یکیش به مشکلش جور دربیاد ! کیش به مشکلش جور دربیاد !
♥ نگار ♥
وقتی
با میوه رسیده لبهایت
پرهیزم را به وسوسه میگیری
من فکر میکنم پدرم حق داشت
که میوه حرام
همیشه شیرینتر است !
♥ نگار ♥
من تو سال جدید موفقیت بچه هامو از خدا خواستم
البته هنوز با باباشون آشنا نشدم ولی خب مهر مادریه دیگه :
♥ نگار ♥
با من که به چشم تو گرفتارم و محتاج
حرفی بزن ای قلب مرا برده به تاراج
ای موی پریشان تو دریای خروشان
بگذار مرا غرق کند این شب مواج
یک عمر دویدیم و به جایی نرسیدیم
یک آه کشیدیم و رسیدیم به معراج
ای کشتۀ سوزاندۀ بر باد سپرده
جز عشق نیاموختی از قصه حلاج
یک بار دگر کاش به ساحل برسانی
صندوقچه ای را که رها گشته در امواج
♥ نگار ♥
امروز به یه جمله ی جالبی برخورد کردم …
تازنده ای در برابر کسی که به خودت علاقه مندش کردی مسؤولی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
حالا من موندم با این همه مسولیت چیکار کنم
♥ نگار ♥
دوست دارم دوست دارم قد تموم آدما قد تموم عاشقا
دلبردی و پنهون شدی از من چرا از من چرا
عاشق شدم عاشق شدم از چشم من پنهون نشو
تنها شدم تنها شدم تنها نرو تنها نرو
پر می کشی تا آسمون من خسته بی بال و پر
روزی که برگردی دگر از من نمی بینی اثر
روزی که برگردی دگر از من نمی بینی اثر
من مثل ابر رهگذر می بارم از شب تا سحر
دریا نمی گیره نشون از قطره های دربدر
دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم
عاشق شدم عاشق شدم از چشم من پنهون نشو
تنها شدم تنها شدم تنها نرو تنها نرو
♥ نگار ♥
ﻧﺖ ﺭﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﭘﺴﺮ ﺗﺼﻮﺭ ﮐﻨﯿﻦ :
.
.
.
.
ﺩﺧﺪﺭﻩ ﻋﮑﺲ ﻣﯿﺬﺍﺭﻩ:
ﺗﻌﺪﺍﺩ ﻻﯾﮏ: ۲ ﺗﺎ
ﺗﻌﺪﺍﺩ ﮐﺎﻣﻨﺖ: ۴ ﺗﺎ
ﮐﺎﻣﻨﺘﻬﺎ : ﺍﻩ ﺑﺎﺯﻡ ﺍﯾﻦ ﻟﺒﺎﺳﺘﻮ ﭘﻮﺷﯿﺪﯼ؟
ﺧﺎﻧﻮﻣﯽ ﺍﯾﻦ ﺭﮊ ﺍﺻـــﻦ ﺑﻬﺖ ﻧﻤﯿﺎﺩ
ﺩﯾﺴﻼﯾﮏ !
ﺑﻌﻠــــــــــﻪ ﭘﺴﺮ ﮐﻪ ﻧﺒﺎﺷﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﻧﺪﺍﺭﻩ
♥ نگار ♥
شیطونه می گه پاشم درسامو بخونم !!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ولی من كه گول نمی خورم.