maryam
ﻣﯿﮕـــﻦ ﻭﺍﺳﻪ ﺁﺭﺍﻣــﺶ ﺧـــﻮﺩﺗﻢ ﮐﻪ ﺷـــﺪﻩ ﺑﺒـــﺨﺶ ﻭ ﻓــﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻦ ﻭﻟـــﯽ ﻭﻗﺘـــﯽ ﺍﺯ ﮐﺴــﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﻮﻗـــﻊ ﻧــــﺪﺍﺭﯼ ﻣﯿــــﺮﻧﺠــﯽ ﻫــﺮ ﭼﻘـــﺪﺭ ﻫـــﻢ ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍﯼ ﺑﺒﺨـــﺸﯽ ﻭ ﻓـــﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻨـــﯽ ﻧﻤﯿـــﺸﻪ!...
maryam
من فقط زنده ام . . . همین .. . ..
maryam
پروردگارا ... تو را به تمام عالم سوگند آنگاه که عاشقی درتاریکی شب به یادعاشقی اشک میریزد ... کمی نگاهش کن...!
maryam
آلزایمر میتواند بهترین بیماری دنیا باشد...................... تا در هر ثانیه به یادم نیفتد که........... . . . . . . . تو مرا دوست نداری........