یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم اسم هر دختری رو میشنیده گریه اش میگرفته | :در این حد
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 12:55
+3
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عاغا نشد یه بار این خانواده بپرسن صبونه میخوری ؟ بعد ما هم با ناز بگیم بیارین تو رختخوابم لطفا …
ینی گفتیم ها منتهی جوابش در خور مقام ما نبود نادیده گرفتیم !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 12:54
+2
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه دوست پسر هم نداریم که ﻭﻗﺘـــﯽ ﻗــﻬـــﺮ ﻣﯿــﮑـﻨــی ....

ﺍﺱ ﺑــﺪﻩ ﺑـﮕــﻪ :

ﻫـﯽ ﺣـﻮﺍﺳــﺖ ﺑــﺎﺷــﻪ ...

ﻗﻬﺮﯼ ﮐــﻪ ﻗــﻬــﺮ ﺑــﺎﺵ ﺑــﻪ ﺩﺭﮎ ゜

ﻓــﻘــﻂ ﺣـﻮﺍﺳــﺖ ﺑــﺎﺷـﻪ ﺩﺳــﺖ ﺍﺯ ﭘــﺎ ﺧـﻄــﺎ ﮐـﻨــﯽ ﺩﻧـﺪﻭﻧــﺎﺗــﻮ ﺧــﻮﺭﺩ ﻣــﯿﮑﻨـﻢ..
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 12:51
+2
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به رود گفتم چقدر زلالی !؟

گفت ششششششششششششش !

چیه ؟صدای آبِ دیگه !

توقع داشتی حرف بزنه ؟

قیافه شو … لابد دانشجو هم هستی !؟
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 12:45
+1
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از این پشه هایه بهاری گیج و منگ که خودشونو به درو دیوار میزن بترسیت اینا چیزی برا از دست دادن ندارن
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 12:43
+2
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خیلی خسته ام خــعـــــــــــــــلـــــــــــــــــــــــــی ...
.
.
.
نه اینکه کوه کنده باشم
.
.
.
نه
.
.
.
.
.
یه ده بیست دقیقه ای درس خوندم .. (╥﹏╥)
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 12:33
+2
-1
محمد
محمد

اگر کودکی با دوستی و مهربانی زندگی کند می آموزد که زندگی زیباست!
اگر کودکی با بردباری زندگی کند,می آموزد که صبور باشد.
اگر کودکی با تشویق زندگی کند می آموزد که قدر دانی کند

دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 12:03
+3
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
درِ ظرفِ ماست موسیرو قبلا به خاطر لذتش لیس می زدم ،

الان به خاطر قیمتش .. :|
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 11:26
+3
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
 روزه پدره ،

دوست دخترتون خبر بابا شدنتون رو بهتون کادوو ‌نده ‌صلواااااااات ....... (╥﹏╥)
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 11:19
+2
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
انواع فحش دانشجویـــــــــــــی..:))
.
دانشجوی تهران شمال :

نکته : وقتی می خونید این قسمتو سعی کنید لباتون تا حد امکان غنچه باشه:

بی ادب , تو واقعا عقلتو از دست دادی . منو ترسوندی بی ...تلفظ : بی ششووور ( امیدوارم ولنتاین کچل شی . بد بد بد)

دانشجوی دانشگاه تهران :

وطن فروش مزدور , لیبرال خود فروخته , مخل نظام , تو حق شرکت در انتخابات بعدی رو نداری با اون کاندید از خودت نفهم تر , فاشیست تند رو

(توجه داشته باشید که موضوع دعوا سیاسی بوده)

دانشجوی پزشکی :

در دیکشنری این بروبچ کلمه ی فحش تعریف نشدست

دانشجوی هنر :

من شعر دوازدهم از هشت کتاب استاد سهراب رو به تو بی ادب بی فرهنگ تقدیم می کنم امیدوارت گیتارت بشکنه و تا اخر عمر یکه و تنها و بی عشق و ژولیت بمونی .

وفتی هم کار بالا می گیره کاریکاتور همدیگه رو می کشن .

دانشجوی الهیات :

یا ایهو الذی فحشو فحشً فاحشتن ای هستیت به عدم مبدل , ای دچار دور تسلسل شده , ای علتت به ممکن الوجود گرویده , فلسفه ی تو دچار تضاد شده و من به خود اجازه ی بحث نمی دم .... *

*: این آخری که گفت از اون ناجوراش بود که فلش بک زد به دوران دبیرستان و رشته ی علوم انسانی که می خوند و واسه خودش یلی بود

دانشجوی تربیت بدنی:

به من گفتی ... , ... خودتی و جد و آبادت

به همین کوتاهی البته بعدش یه 2 ساعتی بزن بزن می شه

دانشجوی زبان خارجی :

هنوز دعوا نشده , شروع می کنن خارجکی بلغور کردن البته به نظر من اگه ترجمه ی حرفاشونو می دونستند خودشون رو زبونشون فلفل می ریختن و 2 روز تو اتاق خودشونو حبس می کردن

دانشجوی حقوق :

تو با این کارت به حقوق شهروندی من تجاوز کردی و من طبق اصل 153 قانون اساسی حق دارم ازت شکایت کنم و [!] به عزات بشونم شما می تونید هیچی نگید اما هر چی بگید بر علیه شما تو دادگاه استفاده می شه .

راستی اگه وکیل تسخیری خواستی به خودم بگو
3 دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 11:12
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ