یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کســی را دارم.♥
که انقــدر برایــم کسی هست که ,
نگاهم دنبال کسی نیست
و
این را هــزاران بار فـــربــاد میزنم که دیـــگــر
کسی به چشمانم نمـــــــی آیـــــد
و هــــــیــچ نگاهی,
دلـــم را نمی لرزاند !!!
تنها یکــ نفر هست که همانند
گنجینه‌ای گرانبهــا در دلم جای گرفته!!!!.♥.♥.♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 22:18
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 22:15
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 22:10
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
5 دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 22:05
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
برایم کف زدند
در آغوشم گرفتند
تایید و تشویقم کردند...که آخر فراموشت کردم
دیگر تا ابد بر لبانم لبخندی تصنعی مهمان است
اما بین خودمان باشد،
هنوز تنها
دلبرکم تـ...ـو هستی لعنتی !!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 22:04
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺧﺒﺮ ﻓﻮﺭﯼ ...!.!
.
.
.
.
ﺑﻌﻠﺖ ﺗﺤﻤﻞ ﻣﺮﺩﻫﺎ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻣﺸﮑﻼﺗﯽ ﺍﺯ ﻗﺒﯿﻞ:
ﮔﺮﺍﻧﯽ ﺑﻨﺰﯾﻦ :|
ﻗﻄﻊ ﺷﺪﻥ ﯾﺎﺭﺍﻧﻪ :|
ﮔﺮﺍﻧﯽ ﻣﺴﮑﻦ :|
ﮔﺮﺍﻧﯽ ﻣﺎﺷﯿﻦ :|
ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ :|
ﻣﺨﺎﺭﺝ ﻣﺎﺩﺭ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ :|
ﻭ ......................
ﺑﻬﺸﺖ ﺑﻪ ﺯﯾﺮ ﭘﺎﯼ ﭘﺪﺭﺍﻥ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﯾﺎﻓﺖ ...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 22:03
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
4 دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 21:51
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی میگفت رﻓﺘﻢ ﺧﺪﻣﺖ ، ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺮﮔﺸﺘﻢ ﺩﯾﺪﻡ ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ ﺭﯾﺶ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﻭ
ﻏﻤﮕﯿﻦ ﺩﻡ ﺩﺭﻩ ﺣﯿﺎﻁ ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﻩ ! ﮔﻔﺘﻢ ﺩﺍﺩﺍﺵ ﭼﯽ ﺷﺪﻩ ؟؟ ﺑﻪ
ﻣﻦ ﺑﮕﻭ !!!! ﻃﺎﻗﺘﺸﻮ ﺩﺍﺭﻡ !! ﮔﻔﺖ ﺑﺮﻭ ﺗﻮ ﺑﻬﺖ ﻣﯿﮕﻦ :<!!!
( ﮐﻮﻟﻪ ﭘﺸﺘﯿﺮﻭ ﭘﺮﺕ ﮐﺮﺩﻡ ﻭ ﺭﻓﺘﻢ ﺗﻮ ﺩﯾﺪﻡ ﺩﺍﺩﺍﺵ ﮐﻮﭼﯿﮑﻤﻢ
ﺭﯾﺶ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﻭ ﻏﻤﺒﺎﺩﮔﺮﻓﺘﻪ !!!! ﺩﺍﺩﺍﺵ ﭼﯽ ﺷﺪﻩ !! ﺑﺎﺑﺎ
ﻃﻮﺭﯾﺶ ﺷﺪﻩ ؟؟؟ ﺑﮕﻮ :<!! ( ﮔﻔﺖ ﺑﺮﻭ ﺗﻮ ﺑﺎﺑﺎ ﺑﻬﺖ ﻣﯿﮕﻪ !!!
ﺭﻓﺘﻢ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺭﯾﺶ ﺑﻠﻨﺪ ﻭ ﺻﻮﺭﺕ ﭘﺮ ﺍﺯ ﻏﻢ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺩﺍﺭﻩ
ﺳﯿﮕﺎﺭ ﻣﯿﮑﺸﻪ !!!! ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﯾﻪ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻭﺍﺳﻪ ﻣﺎﺩﺭﻡ
ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﮔﻔﺘﻢ ﺑﺎﺑﺎ !!! ﻣﺎﻣﺎﻥ ﭼﺶ ﺷﺪﻩ !!! ﺑﮕﻮ ﺑﻪ ﻣﻦ ،،،،، :<
( ﺑﺎﺑﺎﻡ ﯾﺪﻓﻌﻪ ﺯﺩ ﺯﯾﺮﻩ ﮔﻮﺷﻤﻮ ﻭ ﮔﻔﺖ : ﻣﺮﺗﯿﮑﻪ ﺧﺮ !!! ﺭﻓﺘﯽ
ﺧﺪﻣﺖ ، ﺧﻮ ﺑﻪ ﺟﻬﻨﻢ !!! ﭼﺮﺍ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺭﯾﺶ ﺗﺮﺍﺷﻮ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺕ
ﺑﺮﺩﯼ
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 21:47
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 21:38
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 21:35
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ