یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 21:32
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همه قبول دارن که :

توالت درب و داغون و کپک زده کثیف ولی قفلدار بهتر از توالت ۶ستاره لوکس بدون قفله
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 20:51
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوش دیدم که ملائک درمیخانه زدند....
هیچی!
به جرم خوردن نوشیدنی های خاک بر سری
گرفتنش بردنش کلانتری:|
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 20:44
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چند وقت پیش تو یه پیجی پست گذاشته بودن ک : آروم آرروم برو پیشه مادرت و یهو دستشو بوس کن بگو روزت میارک
منم تحت تاثیر قرار گرفتم
مامانم داشت سیب زمینی سرخ می کرد اروم اروم رفتم یهو دستشو گرفتم ک بوس کنم مایتابه دستش بود روغن داغ ریخت پشت گردنم داشتم زوزه می کشیدم از درد
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 20:17
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺷﺮﻛﺖ ﺟﯽﺍﻝ ﺍﯾﮑﺲ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﻣﻴﻜﻨﻪ ﻛﻪ ﮔﻮشی ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺭﺍﺣﺖ ﺍﺯ ﺟﯿﺐ ﺩﺭﻣﻴﺎﺩ

ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻪ ﻣﺎ ﯾﻪ ﺷﻠﻮﺍﺭ ﮐُــﺮﺩﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺗﺒﻠﺖ ﻣﯿﺬﺍﺭﯾﻢ ﺗﻮش

ﺍﺧﯿﺮﺍ ﻟﭗ ﺗﺎﭘﻢ ﺗﻮﺵ ﺗﺴﺖ ﻛﺮﺩﻳﻢ ﺑﺎﺯﻡ ﻣﺜﻞ ﺁﺏ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 20:13
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نقش سرنشین کنار راننده در ایران:
۱- کشیدن بقیه کمربند ایمنی راننده و نگهداشتن آن هنگام مشاهده افسر راهنمایی و رانندگی
۲- نگهداشتن فرمان اتومبیل هنگامی که راننده دستش بند است
۳- دادن شماره تلفن راننده به سرنشینان خودروی بغلی
۴- تعویض دنده هنگامی که راننده در حال مکالمه با تلفناست
۵- تیکه انداختن به عابرین پیاده
۶- جیغ زدن هنگام عبور از داخل تونلها
۷- فحش دادن به دیگر رانندگانبخاطر رانندگی بد آنها.
۸-تشویق راننده برای لایی کشی
۹- فحش و نفرین به راننده موقع عبور از روی دست اندازها
۱۰- ایجاد قوت قلب برای راننده هنگام دعوا
۱۱-خوابیدن با صدای خروپف زیاددر جاده ها
۱۲-زنده ماندن در تصادفات شدید؛ در حالیکه راننده بیچاره تیکه تیکه میشود؛
۱۳-و در نهایت انجام مجلس کفن و دفن راننده!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 20:12
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ختره گیر داد بریم خونتون حالا از من انکار و از اون اصرار از در رفتیم تو, همین که چکمه شو از پاش در آورد 45 سانت از قدش کم شد !!!! قدش رسید تا کمرم ,خیلی خورد تو ذوقم ولی باز با این حال گفتم تو یکم استراحت کن تا من چایی دم کنم....!!!!!! روسریشو در آور دست انداخت کلیپسشو که باز کرد یهو دیدم غیب شد !!!!!!!! الان یه ساعته دارم لای پرزای فرش دنبالش میگردم تا خدای نکرده یه وقت برکت خدا زیر دست و پا له نشه
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 19:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یادش بخیر یه زمانیم همه دخترا عاشق مهدی سلوکی بودن . . . !
اون موقع اینقدر امکانات نبود . . .
ساواش و مهند و ایزل و چنار این چیزا نبود که !
گزینه ها محدود بودند
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 19:10
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سرگذشت کلمه “ سلام ” به مرور زمان در اس ام اس
سلام علیکم
سام علیکم
علیکم
سلام
سلم
سم
س
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 19:08
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسرخالم کلاس سوم دبستانه،
امروز ساعت هفت صبح بیدارش کردن بره مَدرسه،
با قاطعیت تمام سر همه خونواده داد زده:
ای بابا ولم کنید سه ساله دارم درس می خونم...
به کجا رسیدم! :|

اینا بچه نبیستن كه ... گرازن!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 19:05
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ