چه چیز در این دنیا...
غریبانه تر از دخترکی است که تنهایی اش را
بغل میکند!
میبوسد!
اما حاضر نیست دیگر کسی را دوست داشته باشد
شـــب است و در بـه در کوچـه های پـر دردم
شـــب است و در بـه در کوچـه های پـر دردم
فقیر و خسته به دنبـال دوسـت مـیـگردم
اسیـر ظلمتـم ، رفیق کـجـــــــــــا ماندی؟
من بـه اعتبار تو فانوس نیـاوردم...