یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 19:02
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دانشجویان به صورت تخصصی به پنج دسته تقسیم میشن
۱ – اونایی که جزوه مینویسن تا اون رو بخونن و نمره ی خوب بگیرن !
۲ – اونایی که جزوه مینویسن به امید اینکه یکی بیاد ازشون جزوه بگیره !
۳ – اونایی که جزوه نمینویسن به امید اینکه برن از یکی جزوه بگیرن !
۴ – اونایی که اومدن سر کلاس ولی حوصله ی هیچکدوم از این کارارو ندارن !
۵ – اونایی که کلا به کلاس اعتقادی ندارن و کلاس رو در نطفه ی شکل گیریش پیچوندن !
3 دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 17:47
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدا خیلی راحت میتونست دست آدما رو ١٠ سانت درازتر درست کنه تا راحت پشت خودشونو بخارونن …
اما این کارو نکرد تا ملت، کمک کردن و کمک گرفتن رو یاد بگیرن :|
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 17:42
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینکه مرقد ده تا از اماما خارج از ایرانه ولی 98 درصد امامزاده ها تو ایرانه نشون میده قدیما اماما بچه هاشونو واسه تحصیل میفرستادن ایران !!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 17:36
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفتم مغازه میگم ببخشید تخمه دارید؟
میگه کیلویی؟
گفتم پ… یهو داد زد خفه شو، چیه شما جوونا یادگرفتین میگین پ ن پ!
گفتم پنیرم میخواستم!
بدبخت کلی عذر خواهی کرد گفت :پنیر کیلویی بدم؟
گفتم پ ن پ متری بده!!!
بعد در رفتم… خخخخخ
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 17:34
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1393/02/22 - 20:32]
14 دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 16:50
+9
محمد
محمد

ﺩﻝ ﻧﺒﻨﺪ ...
ﻫِﯽ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺍﻡ ...
آره...
ﺗﻮﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﻝ ﺻﺎﻑ ﻭ ﺳﺎﺩﻩ ﻭ ﻣﻬﺮﺑﻮﻧﯽ ﺩﺍﺭﯼ ...
ﺩﻝ ﻧﺒﻨﺪ ﺑﻪ ﺟﻤﻠﻪ ﻫﺎﯾﯽ ﺍﻣﺜﺎﻝ :

ﺗﻮ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻣﻨﯽ ...
ﺗﻮ ﻧﻔﺲ ﻣﻨﯽ ....
ﺗﻮ ﻋﺸﻖ ﻣﻨﯽ ...
ﺗﻮ ﺑﺮﯼ ﻣﻦ ﻣﯿﻤﯿﺮﻡ ....
ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﮐﻨﺎﺭﺕ ﻣﯿﻤﻮﻧﻢ ...
و...
و...ﻭ .....
.
ﺩﻟﺘﻮ ﺳﻔﺖ ﺑﭽﺴﺐ ﺁﺩﻣﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﺯﻣﻮﻧﻪ ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﻣﻌﺮﻓﺖ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ ﮐﻪ ﻗﺪﺭ ﺩﻝ ﭘﺎﮐﺖ ﺭﻭ ﺑﺪﻭﻧﻦ ..
ﻣﯿﺸﮑﻨﯽ ...
ﻣﺮﺩ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﻭﺍﺳﻪ ﮔﻔﺘﻦ ﺍﯾﻦ ﺣﺮﻓﺎ ﻭ ﭘﺎﺵ ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﻥ ...
آخرین ویرایش توسط Mohammad در [1393/02/22 - 13:25]
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 13:15
+7
be to che???!!
be to che???!!
اونقدرآدمهاخون خودشونوکثیف کردن
که مجبورم برم گیاهخواربشم!!!
(ازدفترخاطرات یک پشه)
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 13:07
+7
be to che???!!
be to che???!!
وجه كردين دخترا اگر سه صفحه براشون بنويسى فقط جمله آخرتو جواب ميدن؟!
مثلا سه صفحه ميگى "چقدر عاشقشى"،بعد ميگى "شبت خوش "
سه سوت جواب ميده: " شب توهم " :|
شما هم که این متنو میخونی ولی لایک نمیکنی جزو همون دسته افرادی :|
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 13:04
+6
محمد
محمد

این روزها خسته تر از انم که بخواهم گله کنم از ادم هایی که خواسته یا ناخواسته دلم را شکستند…
نه پایی برای رفتن دارم نه دلی برای کندن…
آرام و بی صدا گم میشوم در تمام حرفهایی که نشنیده گرفته شد ، تمام اشکهایی که نادیده گرفته شد و تمام "منی " که از یادها رفت….
دنیایتان ارزانی خودتان …
من دیگر بازی نمی کنم.

دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 12:54
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ