یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

مرتضی پاشایی فوت کرد

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

مرتضی پاشایی خواننده خوش صدای کشورمون ساعتی پیش فوت کرد

مرتضی که از چند ماه پیش با سرطان کبد مبارزه میکرد

ساعتی پیش در بیمارستان ابن سینا

عینکشو فوت کرد و تمیزش کرد و گذاشت سر جاش
بی مزه ام خودتی روانی م خودتی آیینه آیینه :)))))))))))))

دیدگاه  •   •   •  1393/02/15 - 20:41
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺍﺷﺖ ﺗﻮﯼ ﮐﺎﻓﻪ ﺗﺮﯾﺎ ﮐﺎﭘﻮﭼﯿﻨﻮ ﻣﯿﺨﻮﺭﺩ
ﭘﺴﺮﯼ ﺍﻭﻣﺪ ﯾﻪ ﮐﺎﻏﺬ ﺗﺎﺷﺪﻩ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰﺵ ﻭ ﺭﻓﺖ !
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺵ ﮐﻠﻨﺠﺎﺭ ﺭﻓﺖ ﮐﻪ ﮐﺎﻏﺬﻭ ﺑﺮﺩﺍﺭﻩ ﯾﺎ ﻧﻪ
ﺁﺧﺮ اونو ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﻻﯼ ﺩﻓﺘﺮﺵ .
ﺷﺐ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻗﺶ ﺍﺯ ﺧﻮﺩ ﭘﺮﺳﯿﺪ ﺁﯾﺎ ﺍﯾﻦ ﭘﺴﺮ ﻣﯿﺘﻮﻧﻪ
ﺁﻏﺎﺯ ﺭﺍﻩ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﺑﺎﺷﻪ ﯾﺎ ﺷﺎﯾﺪ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ؟
ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﺩﻝ ﺑﻪ ﺩﺭﯾﺎ ﺯﺩ ﮐﺎﻏﺬ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩ ﺑﺎ ﮐﻤﺎﻝ ﺗﻌﺠﺐ ﺩﯾﺪ
ﮐﻪ ﺭﻭﯼ ﮐﺎﻏﺬ ﺑﺎ ﺧﻂ ﺯﯾﺒﺎ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺷﺪﻩ :
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
ﮐﺎﭘﻮﭼﯿﻨﻮ ﺭﻭ ﺑﺎ ﻧﯽ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻥ ﺑﺰﻏﺎﻟﻪ!

2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/15 - 20:28
+3
be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/15 - 19:48
+4
be to che???!!
be to che???!!

خوب شد بازیِ Pou اومد توو گوشیا تا پسرا بعد ابرو برداشتن و گوشواره انداختن قشنگ طعم مادر بودن رو بِچِشَن


دیدگاه  •   •   •  1393/02/15 - 19:46
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/14 - 10:57
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من مدرسه که میرفتم همیشه سر کلاس به این فک میکردم که اگه پنکه سقفی بیفته کله کیا قطع میشه !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/14 - 09:52
+2
maryam
maryam
عاشق اون صبحی ام که ...
با صدای گوشی از خواب بیدار میشم ...
صدام در نمیاد..
ولی از پشت خط یه صدای مهربون میگه:
تنبل ِ من .. عشق ِ من پاشو ..
میخوام روزمو با شنیدن صدای تو شروع کنم ..{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1393/02/13 - 23:11
+4
maryam
maryam
اصولا زنها خــر نمیشن ، عــاشق میشن و هر وقت درک و فهمت به جایی رسید که روی احساس زنها اسم خریت نگذاری میتونی به خودت بگی مــــرد...! 
دیدگاه  •   •   •  1393/02/13 - 23:01
+4
maryam
maryam

یک زن می تونه یک فاحشه باشه...


یک زن می تونه یک فرشته باشه...


یک زن میتونه در روز با چند نفر باشه...



یک زن میتونه یک عمر فقط با یک نفر باشه...


یک زن می تونه خوره ی اعصاب مردم باشه...


یک زن می تونه امین یک محله باشه...


یک زن می تونه هفت خط باشه...


یک زن میتونه خط ممتد یک زندگی زیبا باشه...


یک زن هرچیزی میتونه باشه...


و این بستگی به مــــردی داره که در زندگیش بوده یا هـــست...!


دیدگاه  •   •   •  1393/02/13 - 22:58
+4
maryam
maryam
از يك توريست: 
من درایران چیزهای عجیبی دیدم .... 
کسی بوسه ی فرانسوی بلد نیست....!! 
اینجا مثل آلمان پل عشق ندارد......!! 
از رز هلندی هم خبری نیست...... 
اینجا عشق یعنی.... 
به خاطر چشم های دوروبرت..... 
معشوقت را فقط از پشت گوشی بوسیده باشی........!
دوست داشتن یعنی کلاس گذاشتن برای همدیگر...
مهربانی ات را می گذارند به حساب آویزان بودنت ..
من در ایران نتوانستم به کسی بفهمانم دوست داشتن را به حساب چیز دیگری مگذار ...
ایرانیان جوانی نمی کنند پیر مرد و پیرزن های کم سن وسال بسیار دارند...
ایرانیان عشق را با ماشین و لباس خوب انتخاب می کنند نه با نیت خوب !! 
ایران را دوست دارم .....
اما....
اینجا ادم همیشه دلگیر است...!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/13 - 22:54
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ