یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هر چی مهربونتر باشی بیشتر بهت ظلم میکنن > هر چی صادق تر باشی بیشتر بهت دروغ میگن > هر چی دلسوزتر باشی بیشتر سرت کلاه میذارن > هر چی قلبتو آسونتر در اختیار بذاری راحت تر لهش میکنن > هر چی آرومتر باشی فکر میکنن آدم ضعیفی هستی > هر چی بیشتر به فکر دیگران باشی بیشتر حقتو میخورن > هر چی خودتو خاکی تر نشون بدی واست کمتر ارزش قائلن
دیدگاه  •   •   •  1393/02/15 - 21:51
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسر باید به درجه ای از عرفان رسیده باشه که خودش لپشو بیاره جلو صورت و بگه:خانم بفرما بوس کن تا جای رژت بمونه تا دیگه همه دخترا بفهمن تو هستی .هر کسی هم نفهمید نشونش بدم تا گم شه بره پی کارش و بفهمه من صاحب دارم...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/15 - 21:50
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیشب واس دخترعمم که سی وسه سالشه بعد مدتها یه خواستگار اومد،اونم ،یه آقای باشخصیت و پولدار و تحصیلکرده!!!چه ذوقی داشت بنده خدا منو پسر عمه و دختر عمم هم 3تایی از چند ساعت قبل رفتیم تو کمد دیواری رختخوابا نشستیم تا هروخ اومدن دوتایی حرف بزنن طرفو ببینیم.آغا نمیدونم این در کمد لامصب چطور یهو باز شد وما سه تایی با رختخوابا فرود اومدیم وسط اتاق.خواستگارا که فرار کردن هیچی دیگهما الان تو مرز افغانستانیم دختر عمم با تفنگ دنبالمونه
دیدگاه  •   •   •  1393/02/15 - 21:47
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به رفیق ژاپونیم میگم سرعت اینترنتتون در چه حده؟ میگه وقتی منتظریم my computer بالا بیاد چند تا چیز دانلود میکنیم حوصلمون سر نره... به من میگه سرعت اینترنت شما چجوریه؟ میگم تا گوگل بالا بیاد چند تا فیلم میبینیم حوصلمون سر نره...!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/15 - 21:44
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستان این واقعیت داره که فرهنگستان زبان فارسی گفته به جای واژه


"تبلت" از واژه "رایانک مالشی" استفاده کنید؟؟؟


فکککککککککک کن یه درصد ......


دوستم رایانکتو بده یه دقیقه بمالیم :))) :| خاک به سرم!!!
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/15 - 21:38
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/15 - 21:36
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هیچ نمیخواهم
جز یک بوسه
بوسه ای به گرمی آفتاب
به بلندای کوه
به روانی آب
به شیرینی عسل
به چسبندگی آهن ربا
بوسه ای که همچون صاعقه
برق شادی را درچشمانم بنشاند
و طوفانی بپا کند درقلبم
درست مثل بوسه های تو
دیدگاه  •   •   •  1393/02/15 - 21:30
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

بعضی آدمهــــــا یهـو میــان . . . !
یهـو زندگیـتـــــو قشنگ میکنن . . . !
یهـو میشن همــــــه ی دلخـوشیت . . . !
یهـو میشن دلیـل خنــــــده هات . . . !
یهـو میشن دلیل نفس کشیــــدنت . . . ! بـعــــد همینجـوری یهـو میــــــرن . . . !
یهـو گنـــــــــــد میـزنن بـه آرزوهــــات . . . !
یهـو میشن دلیل همــــــــه ی غصــه هاتو همـــــــه ی اشکات . . . !
یهـو میشن سبب بالا نیـــومدن نفسـت . . .. !

3 دیدگاه  •   •   •  1393/02/15 - 21:24
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
قلیون یه درس خوبی به ادم میده به پای کسی بسوز که نفسشو خرجت کنه
دیدگاه  •   •   •  1393/02/15 - 21:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یارو با بچه ش میره میوه فروشی بچه هی موزمیخورده
مغازه دارصداش درمیاد!
باباهه میگه: ولش كن آقا بچم عقب مونده س!
مغازه داره میگه : دیوث اگه عقب مونده ست چراپیاز نمیخوره؟؟!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/15 - 20:58
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ