یافتن پست: #در

be to che???!!
be to che???!!
ساده لوحا فک میکنن کتاب خریدن اوج روشنفکریه
ولی مرحله ی بالاتری هم هست که کتاب نمیخری تا به
قطع درختان کمک نکرده باشی! ما اونجاییم.......بعلههههههههههههه
دیدگاه  •   •   •  1393/02/17 - 16:33
+5
be to che???!!
be to che???!!
من تو سال جدید موفقیت بچه هامو از خدا خواستم

البته هنوز باباشون آشنا نشدم ولی خب مهر مادریه دیگه..
1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/17 - 16:30
+5
be to che???!!
be to che???!!
دوش دیدم که ملائک درمیخانه زدند....
هیچی!
به جرم خوردن نوشیدنی های خاک بر سری
گرفتنش بردنش کلانتری:|
دیدگاه  •   •   •  1393/02/17 - 16:23
+3
محمد
محمد
میشود بگویی جـنـس تــو از چـیـسـت؟! که در نـبـودنـت "مـن" تـمـام می شـوم...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/17 - 12:58
+4
fereshte
fereshte
صبر یه دروغه بزرگه

باید رفت

واسه همیشه....

1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/16 - 21:28
+9
fereshte
fereshte
این بی حیایی دست خودم نیست
تورا ک میبینم بیراهنم در تنم بی قراری میکند...!!!!



1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/16 - 21:26
+7
محمد
محمد

زندگی انگار 

تمام صبرش را بخشیده است به من !!

هر چه من صبوری میکنم او با بی صبری تمام 

هول میزند

برای ضربه بعد ...!

کمی خستگی در کن ، لعنتی...

خیالت راحت!!..

خستگی من 

به این زودی ها در نمی شود.....
دیدگاه  •   •   •  1393/02/16 - 18:23
+5
darya-del
darya-del
دروووووووووووووووووود
دوستان خوبین ؟
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/16 - 13:30
+5
darya-del
darya-del
سلام. من darya-del هستم، از اعضای جدید ... :)
4 دیدگاه  •   •   •  1393/02/16 - 13:17
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺑﯿﺴﺖ ﺳﺎﻝ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ ﮐﻪ ﭘﺪﺭﻡ ﭘﺎﮐﺖ ﺳﯿﮕﺎﺭ
ﻭﯾﻨﺴﺘﻮﻥ ﺭﻭ ﺗﻮ ﺟﯿﺒﻢ ﺩﯾﺪ !! ﺍﻭﻣﺪ ﺟﻠﻮ ﻭ ﺯﺍﺭﺕ ﺯﺩ
ﺯﯾﺮ
ﮔﻮﺷﻢ !!
.
.
ﮔﻔﺖ ﺩﻫﻨﺖ ﺳﺮﻭﯾﺲ ﻣﻦ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺳﻨﻢ ﺑﻬﻤﻦ ﻣﯿﮑﺸﻢ ﺗﻮ
ﮐﻪ ﻧﻮﻥ ﺧﻮﺭ ﻣﻨﯽ ﭘﻮﻝ ﻭﯾﻨﺴﺘﻮﻥ ﺭﻭ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ
ﻣﯿﺎﺭﯼ ...!!؟

دیدگاه  •   •   •  1393/02/15 - 21:59
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ