یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻋﺮﺑﺴﺘﺎﻥ ﺑﻪ ﻭﺿﻌﯿﺖ ﺣﻘﻮﻕ ﺑﺸﺮ ﺩﺭ ﻧﺮﻭﮊ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﮐﺮﺩﻩ!
.
.
ﻣﺚ ﺍﯾﻦ ﻣﯿﻤﻮﻧﻪ م م م م مجید خراطها ﺑﯿﺎﺩ ﺁﻫﻨﮕﺎﯼ داریوشو ﻧﻘﺪ ﮐﻨﻪ! :|
دیدگاه  •   •   •  1393/02/17 - 18:15
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیروز رفتم آزمایش بدم پولش شده سیصد و بیست هزار تومن..
به بابام که گفتم ،
گفت  ، اگه تو چیزیت نباشه من میدونمو تو .. :|

خدایا دردی عنایت بفرما .. (╥﹏╥)
دیدگاه  •   •   •  1393/02/17 - 18:14
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حقیقت جالب زندگی:
۱- تو میتونی همه دندوناتو با زبونت لمس کنی
۲-همه احمقها بعد از خوندن حقیقت اول اونو امتحان میکنن
۳- حقیقت اول یه دروغه
۴- الان تو لبخند زدی پس یه احمقی
دیدگاه  •   •   •  1393/02/17 - 18:05
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خوب شد بازیِ Pou اومد توو گوشیا تا پسرا بعد ابرو برداشتن و گوشواره انداختن قشنگ طعم مادر بودن رو بِچِشَن !!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/17 - 17:59
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

به بابام گفتم نیت کن تا برات فال بگیرم؛

خلاصه گرفتم و جواب فال منفی در اومد....

با تاسف گفتم حتما قسمت نیس دیگه بابا ناراحت نباش حالا چی بود نیتت؟

اونم گفت این بود که تو آدم بشی...!!!!

هیچی دیگه آمادم فقط مونده کفشمو پام کنم میرم دنبال پدر واقعیم میگردم...

:(

دیدگاه  •   •   •  1393/02/17 - 17:55
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/17 - 17:54
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز با نامزدم بیرون بودم، تا رسیدم خونه دست كردم تو جیبم

دیدم گوشیم نیست!زنگ زدم كسی جواب نداد!

مسیری رو كه پیاده اومده بودم برگشتم، نبود منم جوگیر!!!

گفتم خدایا اگه پیدا بشه یه گوسفند میكشم!!!

خلاصه با حال و روز داغون برگشتم خونه، زنگ زدم به نامزدم گفتم:

عزیزم من گوشیم گم شده، اگه زنگ زدی

یا اس.ام.اس دادی جواب ندادم نگران نشو

گفتنه عزیزم من نگران نشدم چون گوشیتو توی ماشین من جا گذاشتی.

ولی نیوشا جون ومهسا جون و عسل جون تا حالا كلی اس.ام.اس دادن

و یك بند هم دارن زنگ میزنن! فكر كنم اونا خیلی نگرانت شدن.

گوشیتو میندازم تو سطل آشغال كنار در ورودی

همون پارك خراب شده ای كه با توی عوضی توش آشنا شدم.

دیگه هم به من زنگ نزن

باااای ...!
4 دیدگاه  •   •   •  1393/02/17 - 17:51
+3
be to che???!!
be to che???!!
@ghoghnoos
5 دیدگاه  •   •   •  1393/02/17 - 17:11
+4
be to che???!!
be to che???!!
آخرین ویرایش توسط asalam در [1393/02/17 - 16:38]
دیدگاه  •   •   •  1393/02/17 - 16:37
+4
be to che???!!
be to che???!!
من الان تو فکر اینم که این دخترایی که تو خیابون می بینیم
با90درصد ارایش و این همه ناز و ادا
اینا شوهر کنن ظرف هم می شورن عایا؟؟!!!
5 دیدگاه  •   •   •  1393/02/17 - 16:35
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ