اگه لباس باشی میپوشنت بعد چند وقت کهنه میشی میندازنت دور........... اگر هم برنج باشی میخورنتو بعدشم میری............. پس نه لباس باش نه برنج.............. تو زندگی فقط بیخیال باش .......البته اگه بتونی ........
اگه بتونم که نمی تونم