یافتن پست: #در

محمد
محمد
برخی آدمها به یک دلیل از مسیر زندگی ما می گذرند
به ما درسهایی بیاموزند

که اگر می ماندند هرگز یاد نمی گرفتیم
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 19:34
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عاغـــــا مــــن نیمیدونــــم ایـــــن چـــــه مَرَضیـــه کــــه تــــا ساعـــــت رُنـــــد نشـــــه ،

آدم نمیتونـــــه درس خوندنــــو شــــــروع کنـــــه :)))

شمــــــا هـــم اینجــــوری هستیـــــن عایــــــا ؟ O_o
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 19:28
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
اخه چجوری تنها با این حااااااااااااااااااااااااال غـــــــــــــذا درست کنم............{-60-}
6 دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 19:02
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

سلطان غم ها پدر
سلطان قلب ها مادر
.
.
.
.
.
.
.
.
.
رسوای عالم عمه ی لامصـــب

دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 18:55
+3
aidin
aidin
درد که میگیرد قلیم لبخندمیزنم........یادگاری توست
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 18:49
+6
*elnaz* *
*elnaz* *

آزارم میدهی



به عمد یا غیر عمد ... خدا میداند



اما من آنقدر خسته ام



آنقدر شکسته ام که هیچ نمیگویم



حتی دیگر رنجیدن هم از یادم رفته است ... اشک میریزم



سکوت میکنم... و تو همجنان ادامه میدهی



نفرینت هم نمیکنم...خیالت راحت



دل شکسته نفرین هم بکند ... گیرا نیست!



نفرین ته دل میخواهد



دل شکسته هم که دیگر سروته ندارد


دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 18:47
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
چه چیز در این دنیــا


غریبانه
تر از دخترکی است



کـه تنهاییش را بغل میکند



می بوسد



امـا حاضر نیست دیگر


کسی را دوست داشته باشد
!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 18:15
+4
*elnaz* *
*elnaz* *

تقصير هيچ کس نيست!




به نام
عشـــق




جسمت را لگد مال 




بوسه های هوس آلودشان می کنند



و به نام عشق فراموشت مي کنند!




تقصير هيچ کس نيست




به نام نجابت باید سکوت کنی




و به نام صبــــر از درون ویران شوی
...


دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 18:09
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
الان با ورود بـــــــــــــنده. سایت هنــــــــــــــــــــــــــگ می کنه........{-15-}
آخرین ویرایش توسط eli20 در [1393/02/11 - 17:44]
21 دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 17:42
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 17:11
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ