یافتن پست: #در

محمد
محمد
سخت است درک کردن دختری که غم هایش را خودش میداندودلش…
 که حسرت میخورند بخاطر شاد بودنش.. 

به خاطر لبخند هایش..


 و هیچکس جز همان دختر.. نمیداند چقدر تنهاست.. 

که چقدر میترسد از باختن. از یخ زدن احساس و قلبش از زندگی.
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 13:01
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻓﻮﺍﻳﺪ ﺧﺮ

ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺍﮔﻪ ﻣﻴﺨﻮﺍﻱ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺎﺷﻲ

ﺑﺎﺱ ﺧﺮﺕ ﺑﺮﻩ …

ﺧﺮﺕ ﺑﻴﺎﺩ …

ﺧﺮﺷﺎﻧﺲ ﺑﺎﺷﻲ …

ﺧﺮﺧﻮﻥ ﺑﺎﺷﻲ …

ﺧﺮﭘﻮﻝ ﺑﺎﺷﻲ …

ﺧﺮﺕ ﺑﺮﻭ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ …

ﺍﺻﻦ ﻣﻴﺰﺍﻥ ﺧﻮﺑﻲ ﺍﻳﻦ ﺧﺮ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺩﺭﻭﻥ ﺁﺩﻡ ﻫﺴﺘﺶ ﺑﺎ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻲ ﺍﻭﻥ ﻓﺮﺩ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ ﺩﺍﺭﻩ

ﺍﺯ ﻗﻀﺎ ، ﺧﺮ ﻣﺎ ﺍﺯ ﮐﺮﮔﻲ ﺩﻡ ﻧﺪﺍﺷﺖ ، ﺧﺮ ﺷﻤﺎ ﭼﻄﻮﺭ !؟
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 12:48
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من هر موقع تو تاکسی تنها باشم

جوری ملت رو نگاه میکنم که فک کنن دربست گرفتم !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 12:41
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هر کس از ما گذشت در حسرت ما در گذشت
بعلـــــــــــــــــــــــــله
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 12:37
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی تن ِ کسی رو زخمی کنی ، دیگه بعدش نوازش کردنش فقط دردشو بیشتر می کنه ...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 12:26
+5
mohsen
mohsen
سبو بشکست و دل بشکست و جام باد هم بشکست
خدایا در سرای ما چه بشکن بشکنه بشکن من نمی شکنم بشکن.
آآبیا بالا حالا دس دس ماشالا...
قرش بده این کمر یا فنر
(طرح شاد سازی رفقا در اوج تورم)
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 22:51 توسط Mobile
+10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
.آخه یکی نیست به این پشه ها بگه

وقتی خون ما رو میخوری برو یه گوشه بتمرگ!

از بس چرخ میزنی دوباره گشنت میشه دیگه!

پدرمونو در آوردید بابا...!!! 
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 21:57
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 21:55
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 21:52
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

خــــــدا جــونــم

اینکه قلبم شکست به درک...

اینکه تنها شدم هم به درک...

اصلا دلمم شکست به جهنم!

ولی این منو آتیش میزنه که خودمو زنده گذاشتی

تا جلوی این شکسته ها شرمنده شم..!..

دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 21:40
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ