یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از شمـــآ چــ ه پنــهان ، چـــآدرم دســت و پــآ گیـــر هــم هســت . . . !

دســـت و پـــآی بــی بنــد و بــآری رآ می بــندد . . . !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 16:46
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

شوهری یك پیامك به همسرش إرسال كرد:
سلام من امشب دیر میام خونه، لطفا همه لباسهای كثیف من رو بشور و غذای مورد علاقه ام رو درست كن.
ولی پاسخی نیومد!

پیامك دیگری فرستاد:
راستی! یادم رفت بهت بگم كه حقوقم اضافه شده و اخر ماه میخوام برات ماشین بخرم.

همسر
وای خدای من واقعا

شوهر
نه میخواستم مطمئن بشم كه پیغام اولم به دستت رسیده :))

دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 16:21
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گوجه اش مال ورامینه،
خیارش مال مازندران،
پیازش مال دماوند.
اونوقت اینا رو که خورد میکنی میریزی تو کاسه میشه سالاد شیرازی.
والا…!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 16:14
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

آهنگ گلپری جون آرمین نصرتی رو واسه یه آمریکای فرستادم..
حالا خوشش اومده میگه معنیش رو برام بفرست ))))))
مـــعـــنـــی رو حـــال کن چی فرستادم:)))

… … Golpari joon! oh Yeah..
You’re here ! Oh yeah !
Will you come with me?
I won’t.
You’ll be tired.. i won’t !
Vai Vai Vai
How much are you brought
=))))
گلپری جون! بله؟؟ !
اینجایی جون؟؟ ! بله؟ !
بیا بریم… !
نمیام !
خسته میشی.. نمیشم.. !
وای وای وای
چقدر اطفار میریزی !

2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 16:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در aBiHa
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 16:07
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 15:57
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نقش منشی در سریالهای ایرانی:
.
.
- آقای رییس من بهشون گفتم شما جلسه دارین ولی ایشون...
-اشکالی نداره، شما بفرمایید !!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 15:47
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺁﻫﻨﮕﻪ ﺳﺎﻣﯽ ﺑﯿﮕﯽ، ﻭﯾﮋﻩ ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﺎﺕ :

ﻟﻄﻔﺎ ﺑﺎ ﺭﯾﺘﻢ بخونید...
اﻣﺘﺤﺎﻧﺎﻣﻮﻥ ... ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﻪ...
ﻧﮕﺎﻫﺎﻣﻮﻥ ... ﺭﻭﯼ ﺑﺮﮔﻪ...
تﻨﺖ ﺑﯿﺪﻩ .... ﻣﯿﻠﺮﺯﻩ...
ﻫﻤﻮﻥ ﺣﺴﯽ ... ﮎ ﻣﯿﺨﻮﺍﻣﺶ...
ﺗﻮﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ ... ﻭﺍﺳﻪ ﺩﺭﺳﺎﻡ...
ﺟﺰ ﮔﺎﻡ ﺏ ﮔﺎﻡ ... ﭘﻨﺎﻫﯽ ﻧﯿﺴﺖ...
ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺣﺎﻟﯽ ... ﮎ ﻣﻦ ﺩﺍﺭﻡ...
ﺟﺰﺷﻬﺮﯾﻮﺭ ... ﺩﯾﮕﻪ ﻣﺎﻫﯽ ﻧﯿﺴﺖ...
ﻫﻤﯿﻨﺠﺎ ﮎ ... ﺩﺭﺱ ﺍﻧﺒﺎﺭﻩ...
ﻧﻔﺲ ﺗﻮ ﺳﯿﻨﻪ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ...
ﺩﻟﻢ ﻭﺍﺳﻪ ... ﻧﻤﺮﻩ ﻣﯿﮑﻮﺑﻪ...
ﻣﻦ ﯾﻪ ﺧﺮﺧﻮﻧﻢ...
ﻭﻗﺘﺸﻪ ﺁﺩﻡ ﺷﻢ...
ﺗو ﺗﻪ ﺧﻨﮕﯽ ... ﻣﻨﻢ ﺑﺎﯾﺪ ﺧﻨﮓ ﺷﻢ...
ﺧﻮﺩﻣﻮ ﮐﺸﺘﻢ ...ﺷﺎﮔﺮﺩ ﻣﻤﺘﺎﺯ ﺷﻢ...
ﻫﯿﭽﯽ ﻧﻤﯿﻔﻬﻤﻢ،ﻓﻘﻂ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﺎﺱ شم...
*^▁^*

دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 15:44
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از فانتزیام اینه که صدای کلاغ دربیارم :|
بعد که همه مسخره ام کردن و بهم خندیدن ، یهو ناراحت بشم ، پرواز کنم برم
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 15:42
+3
محمد
محمد
ﺑﺎﯾﺪ ﺁﺭﺍﻡ ﺭﻓﺖ،
ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ..

ﺭﻭﺯﯼ ﺩﻟﺶ ﺑﺮﺍﯼ ﺻﺪﺍﯼ ﻗﺪﻣﻬﺎﯾﺖ ﺗﻨﮓ ﺷﻮد.

ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺁﺭﺍﻣﺸﺖ..

ﺩﻕ ﮐﻨﺪ،

ﺍﯾﻦ ﺳﺰﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻗﺪﺭﺕ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﺪ…
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 13:57
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ