یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فامیل دور :من پاییز رو خیلى دوست دارم آقاى مجرى...

چرا؟؟؟؟؟

آخه با دوره خانم تو پاییز آشنا شدم...

عه! چقدر خوب...

آره دیگه آقاى مجرى من ماه هاى پاییزم این شکلى شده:

مهر، آبان، دوره!

آخه آذربگم، دوره خانوم ناراحت میشه...!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 19:25
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﭼــﻪ ﻗﺪﺭ ﺑــﻮﯼ ﺗﻮ ﺧﻮﺑﺴﺖ...ﺑﻮﯼ ﺁﻏﻮﺷﺖ
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺯﺣﻤﺖ ﻣﻦ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﺑﺮ ﺩﻭﺷﺖ
ﭼﻨﺎﻥ ﺯﻻﻝ ﻭ ﻟﻄﯿﻔﯽ ﮐﻪ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﻫﺴﺘﻢ
ﺩﻭ ﺑﺎﻝ ﺑﻮﺩﻩ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺩﻭ ﺩﺳﺖ ﺑﺮ ﺩﻭﺷﺖ
ﻭﻟــﯽ ﺑــــﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻣﻦ ﺑﺎﻝ ﺭﺍ ﮐﻨﺎﺭ ﺯﺩﯼ
ﮐﻪ ﺑﺎ ﺩﻭ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ ﻣﺮﺍ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺷﺖ
ﮐﻪ ﺑﺎ ﺩﻭ ﺩﺳﺖ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﺩﻭ ﺑﺎﻝ ﺑﮕﺬﺍﺭﯼ
ﺑــﻪ ﺟﺎﯼ ﺭﻭﺷﻨﯽ ﺑﺎﻟﻬﺎﯼ ﺧﺎﻣﻮﺷﺖ
ﮐـــﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺧﻮﺩﺕ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﻣﻦ ﺑﺎﺷﺪ
ﮐﻪ ﺍﺯ ﺑﻬﺸﺖ ﺑﺨﻮﺍﻧﻢ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺩﺭ ﮔﻮﺷﺖ
ﺁﻫــــﺎﯼ ﺭﻭﺳﺮﯾﺖ ﺁﻓﺘــــﺎﺏ ﺗﺎﺑﺴﺘـﺎﻥ!
ﺷﮑﻮﻓﻪ ﺗﺎﺝ ﺳﺮ ﺗﻮ.ﺑﻨﻔﺸﻪ ﺗﻦ ﭘﻮﺷﺖ-
ﺑﻬﺸﺖ ﺟﺎﯼ ﻗﺸﻨﮕﯿﺴﺖ ﺟﺎﯼ ﺩﻭﺭﯼ ﻧﯿﺴﺖ
ﺑﻬﺸﺖﺑــــــــﺎﻍﺑﺰﺭﮔﯿﺴﺖ:ﺑـــــﺎﻍ
ﺁﻏـــﻮﺷﺖ
ﺑﻬﺸﺖ ﺍﻭﻝ ﻭ ﺁﺧــــﺮ ﮔﻤﺎﻥ ﻧﮑﻦ ﺣﺘﯽ

بهشت هم بروم می کنم فراموشت!

دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 17:02
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیوانگی را بهانه میکنم

تا مستانه با تو به سرزمین عشق سفر کنم

بالهایت را بگشا

و مرا در بر گیر

تا در لطافت روح و جانت آرام گیرم .
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 16:19
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یه چند وقتیه کودک درونم ناآرومه .. مدام بهانه می گیره ..
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.

به نظرتون اگه بزنم لهش کنم، کودک آزاری محسوب میشه!؟؟؟

دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 15:58
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 15:51
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پیاده شدن از مترو توی ایران مث شنای قورباغه میمونه ، باید جمعیت جلوی درب مترو رو بشکافی تا بتونی پیاده بشی !!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 15:41
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 15:37
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 15:36
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 15:28
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تجربه نشون داده

وقتی با دوستت دعوات میشه

تازه میفهمی چقدر از اسرار زندگیت با خبر بوده !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 15:24
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ