♥ نگار ♥
همانا لذتی که در خوردن هندونه با قاشق هست در رانندگی با پورشه تو پارک وی نیست و من الله توفیق
♥ نگار ♥
با خواهرم از خرید بر می گشتیم دیدم میگه: کی اسم آریشگاه مردونه رو میذاره رایکا این مغازه سر کوچه ما گذاشته.
یه لبخند تلخ زدم(خب چیه جو گرفته بودتم) گفتم: خواهر من چه انتظاری داری تو این آرایشگاه بند می ندازن ابرو بر میدارن اپیلاسیون می کنن انتظار داشتی اسمش بذاره کوروش کبیر یا آرش؟
فکر نکنم تو عمرش انقدر قانع شده باشه
♥ نگار ♥
کرایه تاکسی با نیویورک و قیمت بنزین با لندن و اجاره خونه با پاریس مقایسه میشه ولی حقوق و درآمد با گینه بیسائو و کیفیت زندگی با بورکینافاسو !
♥ نگار ♥
یکی از فانتزیام اینه که:
یکیو گیر بیارم بشینم یه دل سیر درد و دل کنم باهاش و کل نگفته هامو بهش بگم
و بعد بندازمش زیر قطار بمیره کصافتو تا حرفام جای دیگه درز نکنه!
♥ نگار ♥
اون کرمی که وقتی بچه بودیم ی کاری می کرد زنگ در خونه ها رو بزنیم فرار کنیم همون کرمیه که الان وقتی مسواک میزنیم نمیزاره آبو هدر ندیم.........
poorya
inja eyne ghabrestun mimune... Ggabl az 12 kasi nemiad.., bad az saat 8e shabam kssi nemimune... Bemuni khof dare zombia donbalet mikonan...

•

•

•
1393/02/9 - 12:18
توسط Mobile
+5