یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 21:12
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

لواشک رو باید دراز دراز بُرید

پهن کرد

نمک پاشید روش

جوری که دونه های بزرگ نمک روی لواشک رو سفید کنه

بعد لوله کنی بذاری گوشه لپت....

یه زحمت بکشین اب دهنتونو قورت بدید

با تشکر....

راستی اونیم که گفتی خودتی

دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 21:00
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

فواید خــــَـَـــــر :
.
.
.
تو زندگی اگه میخوای موفق باشی ؛
باس خرت بره...
خرت بیاد...
خرشانس باشی...
خرخون باشی...
خرپول باشی...
خرت برو داشته باشه...
اصن میزان خوبی این خر که در درون آدم هستش با خوشبختی اون فرد رابطه ی مستقیم داره!!
از قضا خـرِ ما از کـُرِگی دم نداشت!!!
فلج هم بود تازه :l

دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 20:58
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همانا لذتی که در خوردن هندونه با قاشق هست در رانندگی با پورشه تو پارک وی نیست و من الله توفیق
دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 20:56
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
با خواهرم از خرید بر می گشتیم دیدم میگه: کی اسم آریشگاه مردونه رو میذاره رایکا این مغازه سر کوچه ما گذاشته.
یه لبخند تلخ زدم(خب چیه جو گرفته بودتم) گفتم: خواهر من چه انتظاری داری تو این آرایشگاه بند می ندازن ابرو بر میدارن اپیلاسیون می کنن انتظار داشتی اسمش بذاره کوروش کبیر یا آرش؟
فکر نکنم تو عمرش انقدر قانع شده باشه
دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 20:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کرایه تاکسی با نیویورک و قیمت بنزین با لندن و اجاره خونه با پاریس مقایسه میشه ولی حقوق و درآمد با گینه بیسائو و کیفیت زندگی با بورکینافاسو !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 20:28
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از فانتزیام اینه که:

یکیو گیر بیارم بشینم یه دل سیر درد و دل کنم باهاش و کل نگفته هامو بهش بگم

و بعد بندازمش زیر قطار بمیره کصافتو تا حرفام جای دیگه درز نکنه!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 20:25
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینجور که داره پیش میره
میترسم چن سال دیگه که درِ چیپسارو باز می کنیم
.
.
.
.
.
فقد بوش بیاد و دیگر هیچ :|
دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 19:47
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اون کرمی که وقتی بچه بودیم ی کاری می کرد زنگ در خونه ها رو بزنیم فرار کنیم همون کرمیه که الان وقتی مسواک میزنیم نمیزاره آبو هدر ندیم.........
دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 15:26
+5
poorya
poorya
inja eyne ghabrestun mimune... Ggabl az 12 kasi nemiad.., bad az saat 8e shabam kssi nemimune... Bemuni khof dare zombia donbalet mikonan...
6 دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 12:18 توسط Mobile
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ