negin
هرکس د دنیا باید یکی داشته باشد ک حرفهای خود را به او بزند
آزادانه و بدون رو در بایسی،
به راستی انسان از تنهایی دق می کند..............
آخرین ویرایش توسط
negin در [1393/02/9 - 11:54]
♥ نگار ♥
یارو داشته تو اتوبان کرج با سرعت میرفته , یه دفعه رادیو پیام میگه : "رانندگان عزیز که در لاین تهران به کرج در تردد هستند مواظب باشن یه اتوموبیل در لاین مخالف در حرکت است" یارو همینجور که داشته فرمونو اینور اونور میکرده میگه : لامصبا یکی دوتام نیستن ...!!!
♥ نگار ♥
چندتا چیپس خریدم
دارم باهاشون بالن درست می کنم
اگه برنگشتم حلالم کنید!