یافتن پست: #در

negin
negin
هرکس د دنیا باید یکی  داشته باشد ک حرفهای خود را به او بزند
آزادانه و بدون رو در بایسی،
به راستی انسان از تنهایی دق می کند..............
آخرین ویرایش توسط negin در [1393/02/9 - 11:54]
دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 11:46
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو دوران مدرسه بارون نمیومد
نمیومد
نمیومد
نمیومد
دقیقا وقتی میومد که زنگ ورزشمون بود...
<img src=(" title=":((" />((
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 22:11
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

7 ﻭﺍﻗﻌﯿﺖ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎ :
1- ﺷﻤﺎ ﻧﻤﯿﺘﻮﺍﻧﯿﺪ ﺻﺎﺑﻮﻥ ﺭﻭﯼ ﭼﺸﻤﺎﻧﺘﺎﻥ ﺑﺮﯾﺰﯾﺪ .
2- ﺷﻤﺎ ﻧﻤﯿﺘﻮﺍﻧﯿﺪ ﻣﻮﻫﺎﯾﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺸﻤﺎﺭﯾﺪ .
3- ﺷﻤﺎ ﻧﻤﯿﺘﻮﺍﻧﯿﺪ ﺍﺯﺑﯿﻨﯽ ﺧﻮﺩ ﻧﻔﺲ ﺑﮑﺸﯿﺪ ﺯﻣﺎﻧﯿﮑﻪ،ﺯﺑﺎﻧﺘﺎﻥ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺍﺳﺖ .
4- ﺷﻤﺎ ﻣﻮﺭﺩ ﺳﻮﻡ ﺭﺍ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﯾﺪ .
5- ﺯﻣﺎﻧﯿﮑﻪ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﯾﺪ،ﻓﻬﻤﯿﺪﯾﺪﮐﻪ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﯿﺪﺍﻣﺎﺷﺒﯿﻪ ﺑﻪ ﯾﮏ ﺣﯿﻮﺍﻥ ﺑﺎ ﻭﻓﺎ ﺷﺪﯾﺪ .
6- ﺍﻻﻥ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻣﯿﺰﻧﯿﺪ،ﺩﺭﺣﺎﻟﯿﮑﻪ ﺳﺮﮐﺎﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﯾﺪ .
7 ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ share ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﺍﻧﺘﻘﺎﻡ ﺍﻻﻥ ﺭﺍ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ
1-ﺷﻤﺎ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺗﻨﺒﻞ ﻫﺴﺘﻴﺪ ﻛﻪ ﺍﻳﻦ 26 ﺗﺎ ﺳﻴﺎ ﺭﻭ ﻧﺨﻮﻧﺪﻳﻦ
2-ﺷﻤﺎ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺳﻬﻞ ﺍﻧﮕﺎﺭﻫﺴﺘﻴﺪ ﻛﻪ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻧﺸﺪﯾﺪ ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻫﺎ ﺳﻴﻨﺎ ﻣﻴﺒﺎﺷﺪ
3-ﺷﻤﺎ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺳﺎﺩﻩ ﻫﺴﺘﻴﺪ ﻛﻪ ﺭﻓﺘﻴﺪ ﺑﺎﻻ ﻭ ﭘﻴﺪﺍ ﻧﻜﺮﺩﻳﺪ
4- ﺍﺯ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺳﺮﻛﺎﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺑﺎﺷﻴﺪ
5- ﺍﻻﻥ ﻧﻔﻬﻤﻴﺪﻳﺪ ﻛﻪ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺭﻭ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ
6- ﺑﺎﺯﻡ ﺭﻓﺘﻴﺪ ﭼﻚ ﻛﺮﺩﻳﺪ ﻭﻟﻲ ﺑﺎﺯﻡ ﺳﺮﮐﺎﺭﯼ ﺑﻮﺩ

4 دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 22:10
+5
fereshte
fereshte
منم آخر این ماه دارم واسه همیشه از ایران میرم
باز باید خدافظی کنم
خیلی دوس داشم برا جشنم دعوتتون کنم
همتونو دوستای خوبی بودید واس همیشه
بدرود {-49-}
4 دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 22:01
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یارو داشته تو اتوبان کرج با سرعت میرفته , یه دفعه رادیو پیام میگه : "رانندگان عزیز که در لاین تهران به کرج در تردد هستند مواظب باشن یه اتوموبیل در لاین مخالف در حرکت است" یارو همینجور که داشته فرمونو اینور اونور میکرده میگه : لامصبا یکی دوتام نیستن ...!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 21:56
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

به قلبم گفتمچرا خوابم نمیبرد ؟
این بی خوابی ها از کجاست
؟جواب داد : زر مفت نزن ؛
ادای آدمای دلشکسته رو هم درنیار !
یادت رفت
بعد از ظهر عین خرس قطبی خوابیدی ؟
جوابش منطقی بود کاملا
قلبمم اعصاب نداره

دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 21:54
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﯿﺮﻩ ﺣﻤﻮﻡ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻫﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭ
ﺗﻮ ﮐﺠﺎﺍﺍﺍﺍﺍ ؟؟
ﻻ ﺧﻮﺍﻫﺮ ؟ ﻻ ﻣﺎﺩﺭ ؟ ﻻ ﺧﻮﺍﻫﺮ ﻣﺎﺩﺭ ؟ |

1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 21:49
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺧـــﻴـــﺎﺑــﻮﻥ ﻳـــﻜـــﻰ ﺍﺯ ﺩﻭﺳـــﺘﺎﻣﻮ ﺩﻳﺪﻡ
ﺭﻓــــﺘﻢ ﭘـــﺸﺘﺶ ﺩﺳـــﺘﻤﻮ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﺭﻭ ﺷﻮﻧﺶ
ﮔــــﻔﺘﻢ:ﺧــــﺎﻧﻮﻣﻰ ﺷـــﻤﺎﺭﻩ ﻣﻴﺪﻯ؟؟؟
.
.
.
ﺍﻻﻥ ﺑﺎﺯﺩﺍﺷﺘـــﮕﺎﻫﻢ ﺑﻪ ﺟـــﺮﻡ ))ﻣﺰﺍﺣﻤﺖ ﺑﺮﺍﻯ ﭘــــﺴﺮﻩ ﻣﺮﺩﻡ ((
ﺣﺎﻻ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﻴﺨﻴـــﺎﻝ ﺷﺪﻩ ﻫﺎ ﻣﺎﺩﺭﺵ ﮔــــﻴﺮ ﺩﺍﺩﻩ ﻛﻪ " ﭘﺴﺮﺍﻯ ﻣﺎ
ﺩﻳﮕﻪ ﺍﻣﻨﻴﺖ ﻧﺪﺍﺭﻥ ﺗﻮ ﺧﻴﺎﺑﻮﻥ

دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 21:34
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دَس رو دلــم نــزار کــه ...
.
.
.
.
.

.
.
.

..

.
.
.

.
.
.
نــا محــرمــی D:

2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 21:23
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چندتا چیپس خریدم
دارم باهاشون بالن درست می کنم
اگه برنگشتم حلالم کنید!
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 21:15
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ