یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 21:09
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺳﻔﺎﺭﺵ ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺎﻥ ﺩﻡ ﺩﺭ ﺑﻬﺸﺖ :
ﺣﻮﺭﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺗﻮﺭ ﻧﮑﻨﯿﺪ،
ﺑﻪ ﺟﻬﻨﻢ ﻣﯿﻮﻩ ﻭ ﺣﻮﺭﯼ ﻗﺎﭼﺎﻕ ﻧﮑﻧﯿﺪ
ﺑﺎ ﻓﺮﺷﺘﮕﺎﻥ ﺷﻮﺧﯽ ﺩﺳﺘﯽ ﻧﮑﻨﯿﺪ،
ﺩﺭ ﺑﻬﺸﺖ ﻧﻬﺮ ﺷﺮﺍﺏ ﻫﺴﺖ ﻟﻄﻔﺄ ﻭﺩﮐﺎ ﻭ ﻭﯾﺴﮑﯽﻗﺎﭼﺎﻗﯽ ﻧﯿﺎﺭﯾﺪ،
ﺩﺭ ﺿﻤﻦ ﺩﺭ ﺑﻬﺸﺖ ﻣﺼﺮﻑ ﻗﻠﯿﺎﻥ ﻭ ﺣﺸﯿﺶ ﻣﻤﻨﻮﻉﺍﺳﺖ،
ﻭ ﺩﺭ ﺁﺧﺮ ﯾﻮﺳﻒ ﺑﭽﻪ ﺧﻮﺷﮑﻞ ﻧﯿﺴﺖ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮﻩ, ﮐﺎﺭﯼﺑﻬﺶ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 21:05
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



پدر عروس :آقا داماد چیکارس؟
مادر دوماد: مامور پست....
پدر عروس :عجب ،،،،،،، کدوم قسمت؟

.
.
.
.
.مادر دوووماد :توی فیسبوک پست میزاره هر5 دیقه!!!

دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 21:04
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
"تو درس نداری ؟ " چیست؟
.
جمله ای است کصافط
که فرد برای تضعیف روحیه ی فرد مقابل با لحن دستوری به کار میبرد
و نامبرده بعد از شنیدن آن خودش را به کوچه ی علی چپ زده و و در بیشتر مواقع پاسخ "درس ندارم " از وی شنیده میشود.
ـــــ
شما ها درس ندارید؟
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 21:00
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کیلو کیلو آلبالو و آناناس و هلو و پرتقال تو یخچال باشه نمیخورین
اما یه رانی که میخری گیر میدی به اون تیکه میوه که تهش مونده
دلت میخواد با کلید درش بیاری
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 16:42
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 16:41
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره تو صورت دختره اسید میپاشه میبینن دختره هیچیش نشده!!؟؟ تحقیق می کنن می بینن اینقدر آرایش داشته که اسید به پوستش نرسیده؟؟!! اصلن یک وضعی خخخخخ
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 16:35
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﻮﻯ ﮊﻟﻰ ﺍﺑﺮﻭ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﺯﺑﻮﻥ ﺩﺭﺍﺯ ﻭﺍﻩ ﻭ ﻭﺍﻩ ﻭ ﻭﺍﻩ
ﻧﻪ ﺭﻋﻨﺎ ﺟﻮﻥ ﻧﻪ ﻣﻴﻨﺎ ﺟﻮﻥ ﻫﻴﭻ ﮐﺲ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺭﻓﻴﻖ ﻧﺒﻮﺩ
ﺗﻨﻬﺎ ﺗﻮﻯ ﮐﺎﻓﻰ ﺷﺎﭖ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﻴﮑﺮﺩ ﺑﻪ ﺑﺸﻘﺎﺏ
پوریا ﻣﻴﺮﻯ ﺑﻪ ﺳﺮﺑﺎﺯﻯ؟ ﻧﻪ ﻧﻤﻴﺮﻡ ﻧﻪ ﻧﻤﻴﺮﻡ
ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺩﻝ ﻣﻴﺒﺎﺯﻯ؟ ﻧﻪ ﻧﻤﻴﺪﻡ ﻧﻪ ﻧﻤﻴﺪﻡ.....
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 16:34
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
.میگن حوا همش لا درختا میگشته
و برگا رو نگاه میکرده و میگفته "حالا من چی بپوشم".
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 16:27
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شﻮﻫﺮ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﺯ ﺳﺮﮐﺎﺭ ﺍﻭﻣﺪ ﻭ ﻭﺍﺭﺩ ﺍﺗﺎﻕﺧﻮﺍﺏ ﺷﺪ ﻭ ﭼﺸﻤﺶﺑﻪ ﮐﺎﻏﺬ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰ ﺍﻓﺘﺎﺩ

ﻭ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﻤﺴﺮﺵ ﺭﻭﺧﻮﻧﺪ،،،

ﭘﺲ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﺪﻥ ﻧﺎﻣﻪ ﺑﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﺧﻮﻧﺴﺮﺩﯼ ﺭﻭﯼﮐﺎﻏﺬ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﻮﺷﺖ،

ﺩﺭ ﻫﻤﯿﻦ هنگام ﺯﻧﮓ ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﺷﻮﻫﺮ ﺑﺼﺪﺍ ﺩﺭﻣﯿﺎﺩ ﻭ ﺷﻮﻫﺮ ﺟﻮﺍﺏﻣﯿﺪﻩ :

ﺳﻼﻡ ﻋﺰﯾﺰﻡ، ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﻟﺒﺎﺳﺎﻡ ﻭ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻢﻭ ﻣﯿﺎﻡ، ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﺑﺎﺵﻓﺪﺍﺕ ﺷﻢ،،،

ﺧﺪﺍﺭﻭ ﺷﮑﺮ ﺍﯾﻦ ﺯﻧﻢ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﻭﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪﮔﻮﺭﺵ ﻭ ﮔﻢ ﮐﺮﺩﻩ،

ﺍﻧﺸﺎﻟﻠﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺭﯾﺨﺘﺶ ﻭﻧﺒﯿﻨﻢ،، ﮐﺎﺵ ﻗﺒﻞﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ اونو ﻣﯿﺪﯾﺪﻡ ﺑﺎ ﺗﻮﺁﺷﻨﺎ ﻣﯿﺸﺪﻡ ﻋﺰﯾﺰ ﺩﻟﻢ

ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﺑﺎﺵ ﻣﻦ ﺗﺎ ﻧﯿﻢﺳﺎﻋﺖ ﺩﯾﮕﻪ ﭘﯿﺸﺘﻢ.

ﻭ ﺑﻌﺪ ﺩﺭﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺖ ﺯﯾﺮﻟﺐ ﺁﻭﺍﺯ ﻣﯿﺨﻮﻧﺪﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﺧﺎﺭﺝ ﺷﺪ

ﺯﻥ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺷﺪﺕ ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ ﻭ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ﺩﺍﺷﺖمیمرد ﻭ ﭘﺮﭘﺮﻣﯿﺸﺪ

ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺧﺮﻭﺝ ﺷﻮﻫﺮﺵ، ﺍﺯ ﺯﯾﺮ ﺗﺨﺖﺧﻮﺍﺏ ﺍﻭﻣﺪ ﺑﯿﺮﻭﻥ

ﻭﺭﻓﺖ ﺑﺒﯿﻨﻪ ﺷﻮﻫﺮﺵ ﭼﯽ ﺭﻭﯼ ﮐﺎﻏﺬ ﻧﻮﺷﺘﻪ .
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ﺩﯾﺪ ﺷﻮﻫﺮﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ،،؛

ﺧﻨﮕﻮﻝ ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﮐﻒ ﭘﺎﯼ ﭼﭙﺖ از زیر تخت ﻣﻌﻠﻮﻡ ﺑﻮﺩ،،،ﻣﻦ ﻣﯿﺮﻡ ﻧﻮﻥ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﻭ ﺑﺮﮔﺮﺩﻡ ...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 16:12
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ