♥ نگار ♥
"تو درس نداری ؟ " چیست؟
.
جمله ای است کصافط
که فرد برای تضعیف روحیه ی فرد مقابل با لحن دستوری به کار میبرد
و نامبرده بعد از شنیدن آن خودش را به کوچه ی علی چپ زده و و در بیشتر مواقع پاسخ "درس ندارم " از وی شنیده میشود.
ـــــ
شما ها درس ندارید؟
♥ نگار ♥
پسره تو صورت دختره اسید میپاشه میبینن دختره هیچیش نشده!!؟؟ تحقیق می کنن می بینن اینقدر آرایش داشته که اسید به پوستش نرسیده؟؟!! اصلن یک وضعی خخخخخ
♥ نگار ♥
ﻣﻮﻯ ﮊﻟﻰ ﺍﺑﺮﻭ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﺯﺑﻮﻥ ﺩﺭﺍﺯ ﻭﺍﻩ ﻭ ﻭﺍﻩ ﻭ ﻭﺍﻩ
ﻧﻪ ﺭﻋﻨﺎ ﺟﻮﻥ ﻧﻪ ﻣﻴﻨﺎ ﺟﻮﻥ ﻫﻴﭻ ﮐﺲ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺭﻓﻴﻖ ﻧﺒﻮﺩ
ﺗﻨﻬﺎ ﺗﻮﻯ ﮐﺎﻓﻰ ﺷﺎﭖ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﻴﮑﺮﺩ ﺑﻪ ﺑﺸﻘﺎﺏ
پوریا ﻣﻴﺮﻯ ﺑﻪ ﺳﺮﺑﺎﺯﻯ؟ ﻧﻪ ﻧﻤﻴﺮﻡ ﻧﻪ ﻧﻤﻴﺮﻡ
ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺩﻝ ﻣﻴﺒﺎﺯﻯ؟ ﻧﻪ ﻧﻤﻴﺪﻡ ﻧﻪ ﻧﻤﻴﺪﻡ.....
♥ نگار ♥
.میگن حوا همش لا درختا میگشته
و برگا رو نگاه میکرده و میگفته "حالا من چی بپوشم".
♥ نگار ♥
شﻮﻫﺮ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﺯ ﺳﺮﮐﺎﺭ ﺍﻭﻣﺪ ﻭ ﻭﺍﺭﺩ ﺍﺗﺎﻕﺧﻮﺍﺏ ﺷﺪ ﻭ ﭼﺸﻤﺶﺑﻪ ﮐﺎﻏﺬ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰ ﺍﻓﺘﺎﺩ
ﻭ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﻤﺴﺮﺵ ﺭﻭﺧﻮﻧﺪ،،،
ﭘﺲ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﺪﻥ ﻧﺎﻣﻪ ﺑﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﺧﻮﻧﺴﺮﺩﯼ ﺭﻭﯼﮐﺎﻏﺬ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﻮﺷﺖ،
ﺩﺭ ﻫﻤﯿﻦ هنگام ﺯﻧﮓ ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﺷﻮﻫﺮ ﺑﺼﺪﺍ ﺩﺭﻣﯿﺎﺩ ﻭ ﺷﻮﻫﺮ ﺟﻮﺍﺏﻣﯿﺪﻩ :
ﺳﻼﻡ ﻋﺰﯾﺰﻡ، ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﻟﺒﺎﺳﺎﻡ ﻭ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻢﻭ ﻣﯿﺎﻡ، ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﺑﺎﺵﻓﺪﺍﺕ ﺷﻢ،،،
ﺧﺪﺍﺭﻭ ﺷﮑﺮ ﺍﯾﻦ ﺯﻧﻢ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﻭﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪﮔﻮﺭﺵ ﻭ ﮔﻢ ﮐﺮﺩﻩ،
ﺍﻧﺸﺎﻟﻠﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺭﯾﺨﺘﺶ ﻭﻧﺒﯿﻨﻢ،، ﮐﺎﺵ ﻗﺒﻞﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ اونو ﻣﯿﺪﯾﺪﻡ ﺑﺎ ﺗﻮﺁﺷﻨﺎ ﻣﯿﺸﺪﻡ ﻋﺰﯾﺰ ﺩﻟﻢ
ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﺑﺎﺵ ﻣﻦ ﺗﺎ ﻧﯿﻢﺳﺎﻋﺖ ﺩﯾﮕﻪ ﭘﯿﺸﺘﻢ.
ﻭ ﺑﻌﺪ ﺩﺭﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺖ ﺯﯾﺮﻟﺐ ﺁﻭﺍﺯ ﻣﯿﺨﻮﻧﺪﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﺧﺎﺭﺝ ﺷﺪ
ﺯﻥ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺷﺪﺕ ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ ﻭ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ﺩﺍﺷﺖمیمرد ﻭ ﭘﺮﭘﺮﻣﯿﺸﺪ
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺧﺮﻭﺝ ﺷﻮﻫﺮﺵ، ﺍﺯ ﺯﯾﺮ ﺗﺨﺖﺧﻮﺍﺏ ﺍﻭﻣﺪ ﺑﯿﺮﻭﻥ
ﻭﺭﻓﺖ ﺑﺒﯿﻨﻪ ﺷﻮﻫﺮﺵ ﭼﯽ ﺭﻭﯼ ﮐﺎﻏﺬ ﻧﻮﺷﺘﻪ .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺩﯾﺪ ﺷﻮﻫﺮﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ،،؛
ﺧﻨﮕﻮﻝ ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﮐﻒ ﭘﺎﯼ ﭼﭙﺖ از زیر تخت ﻣﻌﻠﻮﻡ ﺑﻮﺩ،،،ﻣﻦ ﻣﯿﺮﻡ ﻧﻮﻥ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﻭ ﺑﺮﮔﺮﺩﻡ ...