♥ نگار ♥
اگر فکر میکنید با یک لبخند میتونید کسی رو خوشحال کنید
ازش دریغ کنید دور هم بخندیم
AmirAli
ﭼﻘﺪﺭ ﺧﻮﺑﻪ
ﮐﺴﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻬﺶ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯽ
ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﮔﺮﻡ ﻣﯿﺸﯽ که ﯾﺎﺩﺕ ﻣﯿﺮﻩ هوا ﭼﻘﺪﺭ ﺳﺮﺩﻩ …
AmirAli
دلمان کوچک است
ولی آنقدر جا دارد
که برای هر عزیزی که دوستش داریم
نیمکتی بگذاریم برای همیشه ی عمر
Haroon
یه وقتایی باید رفت اونم باپای خودت...!
باید جاتو تو زندگی بعضیاخالی کنی...!
درسته تو شلوغیاشون متوجه نمیشن چی میشه...!
ولی بدون..
یه روزی...
یه جایی...
بدجوری یادت میوفتن که دیگه خیلی دیر شده خیلی...
Haroon
شب است
کلنجار میروم باخودم
با دلتنگی هایم
سراغش را بگیرم؟!
نگیرم؟!
بگیرم؟!
نگیرم؟!
نزدیک صبح است دل را به دریا زدم
(مشترک مورد نظر در حال مکالمه است)
Haroon
آنقدر به آدمهای زمین بی اعتماد شده ام که میترسم وقتی از خوشحالی به هوا بپرم
زمین را از زیر پایم بکشند