یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 14:35
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

زنگ زدم به یاس گفتم الومیگه:از چی بگم برات؟انتظار داری چه چیزی از جیب من درآد؟فهمیدم که ورشکست شده قطع کردم
زنگ زدم 2afm گفتم الومیگه:الو صدامو داری؟! میگم : آره...مرتیکه میگه:خسته ام از خاطرات موندگارت...
"بابا این با همه دعوا داره "بعدش زنگ زدم مجید خراطها
هنوز الو نگفته،میگه:تیغ و بردار دستمو خط خطی کن،تلافیه...
"مرتیکه میخواست یک قتل بندازه گردنمون"
زنگ زدم تتلو هی میگم:الومیگه:چرا قطع کردی؟! هی میگم:امیر!!!میگه:دوباره قهر کردی؟!آخرش گفت:بیا لباستو از پشت ببندم...
"خدایا توبه"
زنگ زدم به یه شماره هی میگه:امی امی امی امی امی...
آخرش میگه:امید جهانه با حامد پهلان!
زنگ زدم معین میگه:بزن بارون بزن خیسم کن آبم کن ترم کن.آتیش بزن بجونم پر پرم کن
هیچی دیگه میخواست خودکشی کنه سریع قعطش کردم
زنگ زدم به چاوشی میگه:گوشیو بردار تا صدات یه ذره آرومم کنه
گفتم میخوام ادامه تحصیل بدم.
زنگ زدم اندی میگه:شب شده پرستاره چشمک بزن دوباره
گفتم مواظب خودت باش ما از اون خانواداش نیستیما...
شارژمون تموم شد ایام عیدم تموم شد!عیدیمونم نگرفتیم

دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 14:33
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

به درجه ای از کمبود توجه رسیدم که هرکی این پست رو لایک کنه
-
-
-
-
-
-
-
حاضرم شمارشو تو گوشیم "نفسم" Save کنم به همین برکت :|

دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 12:02
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 11:27
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 11:15
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

صدایم میزد"گلم"

گلی بودم در باغچه دلش،اما...

او باغبان عاشقی نبود

گاهی سرمیزد و دل میبرد

سالها بعد دانستم که من تنها نبودم

او باغبان گل های زیادی بود

دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 11:05
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
غضنفر میره تو خیابون می بینه نوشته: سیو همان سیب است... «
میگه: دروغ میگن پدر سگا ! خودم خوردم صابون بود!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 09:51
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

واسه ماشین پسر خاله ام میخواستیم بریم ضبط بخریم من بهش گفتم



اگه بتونیم از اون ضبطایی که از رو ماشینا میدزدن پیدا کنیم خیلی



ارزونتر در میاد.



عاقا حالا رفتیم توی مغازه پسر خاله ام برگشته به فروشنده میگه:



داداش ضبط دزدی تمیز چی داری؟



هیچی دیگه کلی به یارو توضیح دادم که این طفلی عقب مونده است



و منظوری نداشته...

دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 09:24
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

پسر دایی ۱۸ساله ی لوسم، با یه دختره نامزد کرده که دختره ۱۶سالشه!

رفته بودیم تالار برای مراسم نامزدی

خواننده گفت آقا داماد آهنگ درخواستی چی بزارم تقدیم کنم به شما و عروس خانم؟

منم داد زدم آهویی دارم خوشگله رو براش بخون!

هیچی دیگه، الان ۴ماهه داییم باهام حرف نمی‌زنه

دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 08:59
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

۹۹/۹۹۹۹درصد کسایی که عینک گرد میزنن و فکر میکنن شبیه جان لنون شدن ، شبیه گربه نره میشن !

دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 08:57
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ