یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 20:20
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 20:04
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کودک درونم هفته ی بعد عروسیشه

اونوقت من هنوز دنبال مخاطب خاص می گردم !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 19:56
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

لـواشك رو بایـد دراز دراز بـُـریـد، پـهـن كـرد،

نـمـك پاشـیـد روش، جـوری كه دونـه های بزرگ نـمـك روی لواشـك رو سـفـیـد كـنـه،

بـعـد لوله كـنـی بـذاری گوشـه لپـت....

یه زحمت بکشین اب دهنتونوقورت بـدیـد :|

با تشکر.... راستی اونیم که گفتی خودتی :|

دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 19:54
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 19:47
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 19:46
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عکس العمل زنان در مقابل کادوی شوهر:

- مرسی (یعنی این دیگه چیه خ[!] مردشورتو ببرن)!

- عزیزم خیلی قشنگه (میخواد دلتو نشکنه وگرنه حالش از کادوت بهم خورده)!

- غافلگیرم کردی (یعنی چه عجب الدنگ)!

- تو بی‌نظیری (یعنی بدبخت شدی، حداقل هفته‌ای یه کادو نیاری خونه

از این به بعد پدرتو در میارم)!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 19:45
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 19:43
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز یه خانومه رو دیدم موها دم اسبی ،ابروها هشتی ،لبا صورتی، سرتونو درد نیارم خلاصه خیلی ناز بود .ولی نمیدونم چرا مادرش علی صداش کرد !!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 19:38
+4
be to che???!!
be to che???!!

به دوستم میگم کیف پولت چقدر قشنگه


میگه چرم مشهده داییم از کانادا برام آورده!

دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 17:31
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ