یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ممنونم از همراهیتون

شب همگیتون قشنگ{-35-}
3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 21:55
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ما همش فال حافظ میگیریم...نگوووووووووو حافظ خودش فال قهوه میگرفته!باور نداری؟!
نشون به اون نشون که میفرماید:ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 21:45
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مژده به آقایون:پژو405بدون ایروبک...بدون کمربندایمنی...آماده ی آتش سوزی بدون دلیل!دوگانه سوز و آماده ی انفجار با نصف قیمت!بهترین هدیه برای همسر دلبندتان در روز زن!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 21:26
+6
بابك
بابك
سياهي لب هايم از سيگار نيست... عزادار حرفاي ناگفته ايست كه در دل دارم...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 21:23
+10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
توقع زیادی نیست
تنفس در هوای نفس هات
زندگی با صدای خنده هات
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 21:06
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
5 دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 21:03
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 21:02
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختر : بابا می­تونم برم پیش دوستم درس بخونم ؟
بابا : نه نمیشه . . . برو اتاقت درس بخون
دختر : چرا آخه بابا ؟
پدر : واسه این که سالها پیش
مامانت هم میومد پیش من درس بخونه
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 20:59
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

انتظار!!!
واژه ی غریبیست!
واژه ای که روزهاست با اون خوگرفته ام!
هرصب طلوع دیگه ایه به انتظار فرداهای من!میمونم..تنها...در انتظارتو
میدونم روزی باالاخره میایی...من میدونم
چشام همیشه گریون نمیمونه ....من میدونم!!!
وقتی به یاد خنده هات می افتم
به یاد حرفای قشنگت
عکساتو فقط نگا میکنم
یه بار...نه...ده ها بار!!!
وجودمو سراسر عشق فرامیگیره
ذره ذره تو احساس میکنم
فقط میتونم بگم که همیشه درقلب من میمونی
تو میای ...من میدونم!!!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 20:44
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چیزی که بوسه ات در من جا گذاشت

خواستن تمام تو در امتداد نفس هایم بود
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 20:41
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ