یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هر کس از نظر عاطفی نیروی بیشتری می گذارد

بیشتر درد می کشد ...

طبیعی است که بیشتر هم جیغ بزند !

" عباس معروفی "
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 20:19
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دنیایم سببی شده برای دلواپسی هایم

گاهی باید از زمین پیاده شوم

و در میان واژگان گمشده ای را بیابم

در روح من حفره ای عمیق باز شده

آنقدر بزرگ که می توانم

کودکی را در آن بخوابانم

و یک مشت آسپرین در خاطراتم حل کنم ...

" مهتاب آسمانی "
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 20:14
+2
mary jun
mary jun
جان غمگین -  تن سوزان - دل شیدا دارم
آنچه شایسته عشق است - مهیا دارم
سوز دل - خون جگر - آتش غم - درد فراق
چ بلاها ک ز عشقت من تنها دارم
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 16:49
+5
mary jun
mary jun
من ک ب هیچ دردی نمی خورم ...
این درد ها هستند ک چپ و راست ب من می خورند ...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 16:43
+5
mary jun
mary jun
آنکه میرود فقط می رود ولی آنکه می ماند درد می کشد- غصه میخورد - بغض میکند - اشک میریزد
تمام این ها روحش را ب آتش میکشد و در انتظار باز گشت کسی ک هرگز باز نخواهد گشت
آرام آرام خاکستر می شود ...
آری
این است خاصیت عشق یک طرفه ...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 16:34
+6
mary jun
mary jun
دیر آمدی
بودنم در حسرت خواستنت تمام شد ...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 16:07
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

مورد داشتیم پسره هدفش از مدرسه رفتن فقط این بوده که،
یاد بگیره اسم و فامیلیشو بنویسه
.
.
.
.
.
.
.
ولی از ترس سربازی الان در حال کار روی پایانه نامه دکترای تخصصیشه!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 15:51
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من نمیدونم این دست تو دماغ کردن چه جاذبه ای داره لامصب

در اون لحظه هرچی ادمه عین بز نیگا میکنن به آدم !

اَه … ادم کوفتش میشه!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 15:50
+2
mary jun
mary jun
چ حرف بی ربطیست ک مرد گریه نمی کند
گاهی آنقدر بغض داری ک فقط باید مرد باشی تا بتوانی گریه کنی ..
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 15:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یبارم خواهرم پشت تلفن با دوستش دعواش شد،در حالیکه از شدت عصبانیت سرخ بود و صداش میلرزید میگفت

به تو هیچ ربطی نداره که منه آشغال چه غلطی میکنم و چه گــــ ــهی میخورم و کدوم گوری میرم!!

طرف دیگه نمیدونس چه فحشی بده که از فحشایی که خواهرم به خودش داد بهتر باشه،بیچاره دلش سوخت

قطع کرد.

بعدش خواهرم برگشته به ما میگه خوب جوابشو دادم فک کرده من بلد نیستم بهش فحش بدم!!

فک کنم اگه بحثشون ادامه پیدا میکرد خواهرم خود زنی هم میکرد....
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 15:48
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ