یافتن پست: #در

be to che???!!
be to che???!!
زن پهلوانی است که دلیرترین مردان را در سخت ترین اوقات خشم، آرام می کند.
دیدگاه  •   •   •  1393/01/26 - 23:29
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/26 - 21:27
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/26 - 21:25
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دخــــدره میگه اسمم میناست
اسم پروفایلش NA ZA NIN هستش
اسم ای دی فیسبوکش ایدا مهربانی
بعد ایمیلشو هم هست المیرا 68
سازمان سیا تو شناسایی این مشکل پیدا میکنه
انوقت تو جزییات زده از دروغ بیزارم!!
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/26 - 21:10
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

داشتم ماشین رو دنده عقب می‌آوردم تو حیات
مادرم اومده فرمون میده … بیا … بیا … بیا … نیا ! لوله آب شیکست خاک به سر !

.

.

.

بابام بهم گفت پدر سگه کره خر !
دچار بحران شخصیتی شدم چطور همچین چیزی ممکنه؟
پدر من اخه اینم فحشه میدی به بچت:))

دیدگاه  •   •   •  1393/01/26 - 20:21
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یك مهندس رفت كلانترى تا براى همسر گم شده اش فرم پر كنه !
مهندس : زنم رفته خرید ولى هنوز برنگشته خونه !
پلیس : قدش چقدره ؟
مهندس : تا حالا دقت نكردم !
پلیس : لاغره ؟ چاقه ؟
مهندس : یك كم شاید لاغر یا چاق !؟
پلیس : رنگ چشمهاش ؟
مهندس : دقیقاً نمی دونم !؟
پلیس : رنگ موهاش ؟
مهندس : والا هى رنگ می كنه !!
پلیس : چى پوشیده بود ؟
مهندس : پیراهن !؟ …یا مانتو !؟ … نمی دونم !!
پلیس : با ماشین رفته بود ؟
مهندس : بله
پلیس : اسم ، رنگ و شماره ماشین ؟
مهندس : یك AUDI مشكى A8 . با موتور V6, حجم 3000 سوپرشارژ با333 اسب بخار قدرت و دور موتور و تیپ ترونیك هشت سرعته اتوماتیك با قابلیت تبدیل به مد دستى و تمام چراغهاش فول LED با دیود هاى تنظیم نور براى تمام فانكشنهاش و……یك خراش خیلى كوچولو هم روى در جلویى سمت شاگرد…(مهندس به اینجا كه رسید زد زیر گریه !!…)
پلیس :(متاثر!!)…: گریه نكنید !
ما ماشینتون رو براتون پیدا می كنیم !!!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/26 - 19:46
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دخدره اســتاتوس داده
هم رژم قرمزه هم تیشرتم
(وای مامان جونم زل زده به زیباییم )
800 تـــا لایک خـــورده
277 تا کامنت گرفتــــه
یه سریـا هم پــــای پست جوون دادن ...
یه سـری اشک شوق ریـــختن...
مدارس هم در 3 نوبت تعطیل شد .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اونـــوقت من ایـن جـا مث شاطر نونوا تـــند تنـــد پست میزارم کســی لایـک نمی کنه

3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/26 - 19:45
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چقدرسخت است همرنگ جماعت شدن,
وقتی جماعت خودش هزاررنگ است.
دیدگاه  •   •   •  1393/01/26 - 19:40
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روش تربیتی مادرم اینجوری بود که مثلا من داشتم آشغال می ریختم می گفت داری آشغال میریزی؟
میگفتم: نریزم؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.

میگفت می تونی بریزی ولی بعدش جرت میدم :|
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/26 - 19:05
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یک ها
گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز می شود
گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام می گردد
گاهی با یک کلمه ، یک انسان نابود می شود
گاهی با یک بی مهری ، دلی می شکند

مراقب بعضی " یک ها " باشیم در حالی که ناچیزند ، همه چیزند ...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/26 - 18:27
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ