♥ نگار ♥
معلم : اگر درخیابان دیدم خری را میزنند و من از زدن خر ممانعت کردم...
به این عمل چه حسی میگویند ؟؟؟
شاگرد : حس برادری...
به این عمل چه حسی میگویند ؟؟؟
شاگرد : حس برادری...










