یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آخرین بارى كه نظرم واسه كسى مهم بود به سالها پیش برمیگرده كه مادربزرگم ازم پرسید جاتُ اینجا بندازم یا اون اتاق... :|
دیدگاه  •   •   •  1393/01/25 - 16:39
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدایی دقت کردین ......
وقتی هنوز یه سالت نشده پدر مادرت هی میگن بگو بابا.. بگو مامان
الان میگی مامان…. میگه زهر مارو مامان !
دیدگاه  •   •   •  1393/01/25 - 16:29
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



ﺍﻧﻘﺪﺭﯼ ﮐﻪ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﻋﯿﺪﯼ ﺳﺮﺍﻍ ﺍﯾﻦ ﻣﺎﻫﯿﺎﺭﻭ
ﻣﯽ ﮔﺮﻓﺖ ﻭ ﻣﯽ ﮔﻔﺖ ﺁﺑﺸﻮ ﻋﻮﺽ ﮐﺮﺩﯾﻦ
ﺣﻮﺍﺳﺶ ﺑﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻥ ﻣﻦ ﺑﻮﺩ ﺍﻻﻥ ﻣﻦ ﻣﻌﺘﺎﺩ
ﻧﺒﻮﺩﻡ



دیدگاه  •   •   •  1393/01/25 - 16:24
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

کــــامـــلـــا واقــعــی :
یه خانم همراه با شوهرش که خیلی بد حال بود
و شدیدا استفراغ میکرد اومده بودن اورژانس.
ازش پرسیدن چی شده؟
خانم بیمار گفت هیچی حاجی مگس خورده
دکتر میگفت خوب مگس خورده درست
ولی این حال کسی که مگس میخوره نیست ...
خلاصه بعد از کلی زحمت زیر زبون خانومش رو کشیدیم
اون هم گفت
حاجی مگس خورد اینجور نشد که
بعدا که بچه هام تو دهنش پیف پاف زدن این جور شد!!!!!!!!!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/25 - 16:19
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اینقد فحش به عمه ندین ,
اون دنیا باید جواب پس بدین
.
.
.
.
.
.
.اصلا حدیث داریم که "عمه یتسائلون"
یعنی درمورد عمه ها سوال میشه

دیدگاه  •   •   •  1393/01/25 - 16:17
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خـــﺪﺍ ﺟـــــﻮﻥ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﺳﺎﻝ ﺟﺪﯾﺪ ﺍﮔــــﻪ ﺻــــﻼﺡ ﻣﻴــــــﺪﻭنی
ﺍﻳـــــﻦ ﺩﺭ ﺣﮑﻤـــﺘﺖ ﺭﻭ ﻳﮑــَــﻢ ﺑﺒﻨــــﺪ، ﺍﻭﻥ ﺩﺭ ﺭﺣﻤــــﺘﺘﻮ ﺑــﺎﺯ ﮐــن!
ﻣوتــــــــــوشکــــــــرم
دیدگاه  •   •   •  1393/01/25 - 15:59
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه بیماری هست به اسم” نه من بدبخت ترم” که در بین ایرانی ها شایع هست
و فرد بیمار تلاش میکنه خودش رو بدبخت تر از دیگری نشون بده
دیدگاه  •   •   •  1393/01/25 - 15:54
+2
EHSAN
EHSAN
در هر نفسی که بر می آید اینترنت وصل میشود و چون فرو رود قطع میگردد! پس در هر نفس یک شکر لازم است و یک فحش واجب !{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1393/01/25 - 15:15
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺁﺭﻩ. ﺩﯾﺸﺐ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺩﻋﻮﺍﺷﻮﻥ ﺷﺪ ...
ﺑﺎﺑﺎﻡ ﮔﻔﺖ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﯿﺮﻡ ﺑﯿﺮﻭﻥ،ﺩﯾﮕﻪ ﺟﺎﯼ ﻣﻦ ﺍﯾﻨﺠﺎ
ﻧﯿﺲ !!!
ﻣﻨﻢ ﮐﻪ ﻣﻨﺘﻈﺮﻩ ﺳﻮﮊﻩ ﮐﻠﯽ ﺑﻪ ﺣﺮﻓﺶ ﺧﻨﺪﯾﺪﻡ ...
ﺗﺎ ﺭﻓﺖ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺑﻬﺶ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻡ ( " ﺧﻮﻧﻪ ﺧﻮﺑﻪ ";)
ﺍﻭﻥ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺧﺒﺮﯼ ﻧﯿﺲ ﺑﻪ ﺟﺰ ﭼﺸﻤﻬﺎﯼ ﺑﺎﺭﻭﻧﯽ،
ﺑﻪ ﺟﺰ ﺁﺩﻣﻬﺎﯼ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﻣﺜﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺍﺟﺒﺎﺭﻩ ﺑﺎ ﺍﻭﻧﯽ ...
ﺑﻌﺪ ﺩﯾﺪﻡ ﺝ ﻧﺪﺍﺩ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻡ : ﺧﯿﻠﯽ ﺩﺭﺩ،ﺧﯿﻠﯽ ﻣﺸﮑﻼﺕ،ﺧﯿﻠﯽ
ﺑﯽ ﭘﻮﻟﯽ ﺩﺍﺷﺘﯽ،
ﭼﻘﺪﻩ ﺑﻬﺖ ﮔﻔﺘﻢ ﻣﯽ ﻣﻮﻧﺪﯼ ﮐﺎﺷﮑﯽ،ﺣﺎﻻ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﺧﻮﻧﻪ ﯼ ﻣﺎ ﺟﺎﯼ
ﭘﯿﺰﻭﺭﯾﺎﺵ ﻧﯿﺲ ...
ﺑﺎﺑﺎﻡ : ﺯﺭ ﻧﺰﻥ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺷﻮﺧﯽ ﻧﺪﺍﺭﻡ،ﻣﻦ ﻭ ﻣﺎﻣﺎﻧﺖ ﺍﯾﻨﺎ ﺭﻭ ﯾﺎﺩﺕ
ﺩﺍﺩﯾﻢ ﺑﯿﺸﻌﻮﺭ؟؟؟
ﻣﻦ ﺩﻗﺎﯾﻘﯽ ﺑﻌﺪ : ﺧﯿﻠﯽ ﺟﺎﻫﺎ ﺧﻮﺭﺩﯼ ﭘﺲ ﮔﺮﺩﻧﯽ،
ﺩﯾﮓ ﻭﻗﺖ ﻗﻬﺮ ﻭ ﻧﺎﺯ ﮐﺮﺩﻥ ﻧﯿﺲ،
ﯾﺎﺩ ﮔﺮﻓﺘﯿﻢ ﮐﺘﮏ ﺑﻌﻀﯽ ﻣﺎﻣﺎﻧﺎ ﺧﻮﺷﻤﺰﻩ ﺗﺮﻩ ﺍﺯ ﺑﺴﺘﻨﯽ ...
ﺑﺎﺑﺎﻡ : ﺑﺮﻭ ﭘﯿﺶ ﺩﮐﺘﺮ،ﺗﻮ ﺑــﯿـــﻤـﺎﺭﯼ ﺑــﻪ ﺧﺪﺍ،ﺑــــﯿـــــ
ﻣــــﺎﺭ !!!
ﻣﻦ : ﻣﻦ ﺑﺎ ﯾﻪ ﻣﻮﺝ ﺑــﯿـﻤــﺎﺭ،ﺗﮑﯿﻪ ﺑﻪ ﮐﻨﺞ ﺩﯾﻮﺍﺭ،
ﺧﺴﺘﻪ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﺯﺟﺎﯼ ﺧﺎﻟﯽ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﮐﻨﺎﺭﻩ ﻣﺮﻏﻪ ﻣﯿﻨﺎﺵ !!!
ﺑﺎﺑﺎﻡ : ﺍﯼ ﺯﻫﺮ ﻣﺎﺭ،ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺯﺑﻮﻥ ﺭﻭ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﺁﻭﺭﺩﯼ ﺁﺧﻪ ﺑﭽﻪ !!!
ﻧﺮﻭ ﺭﻭ ﺍﻋﺼﺎﺑﻢ،ﻣﻦ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﯿﺮﻡ ﺧﻮﻧﻪ ﻋﺰﯾﺰ ﺍﯾﻨﺎ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺯﻧﮓ
ﻧﺰﻧﯿﺪ ﭘﺎﻣﻮ ﺗﻮ ﺍﻭﻥ ﺧﻮﻧﻪ ﻧﻤﯿﺬﺍﺭﻡ،ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻆ ﻭﺍﺳﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ !!!
ﻣﻦ : ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺑﺎﺑﺎﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺑﯽ ﻟﻄﻔﯽ ﺧﺪﺍﻓﻈﯽ ﮐﺮﺩﻥ،
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻫﻤﻪ ﺯﻥ ﺫﻟﯿﻠﻬﺎ،ﺳﻼﻣﺘﯽ ﮐﺘﮏ ﺧﻮﺭﻫﺎ،
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺭﺿﺎ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﻫﺎ،ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺑﭽﻪ ﻧﻨﻪ ﻫﺎ !!!
ﺑﺎﺑﺎﻡ : ﺍﯼ ﻧﻤﯿﺮﯼ ﺗﻮ ﺗﺮﮐﯿﺪﻡ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ ﮐﺼﺎﻓﻂ،ﺗﻮ ﺍﻭﺝ ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ ﻫﻢ ﺁﺩﻡ
ﺭﻭ ﻣﯽ ﺧﻨﺪﻭﻧﯽ ﺗﻮﻟﻪ ﺧﺮ , ﺍﻻﻥ ﻣﯿﺎﻡ ﺧﻮﻧﻪ

دیدگاه  •   •   •  1393/01/24 - 20:16
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یـکی از بـدتـریـن ضـد حـالای جـانـسـوز و غـافـلگـیـر کننده ایـنـه کـه وسـط اس بـازیـای شـبـونــه شـارژ بـاطـری موبـایـلـت تـمـوم شـه :|

بـدتـرش اونـجـاس کـه پـریـز بـرقـم کـنـار تـخـتـت نـبـاشـه :|

بـدتـر از بـدتـرش اونـجـاس کـه نـتـونـی شـارژرتــو پـیـدا کـنـی :|

بـدتـر از بـدتــره بـدتــرش کـه رو مـخـم هـس اونـجـاس کـه مـوبـایـلـت هـی تـذکر بـده (ریـنـگ بـاطـری خـالـی، ریـنـگ بـاطـری خـالـی) بـعـدم کـلـن خــامــوش :|

بــدتـر از بـدتـره بـدتـره بـدتـرش اونـجـاس کـه بـا کـلـی زحـمـت بــا اسـتـفـاده از تـکـنـیـکــای کـریـس انـجـل شـارژرتـو پـیـدا کـنـی و بـا ایـن اس مـواجـه شـی (خــوابــت بــرد؟ اوکــی شـب خــوش) :|:|:|

اصـن قـلـب عــادم بــه درد مـیـاد...
اعـصـاب مـیـمـونــه واسـه عـــادم؟؟؟!!! :|

2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/24 - 20:13
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ