یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
استاد شیمی سرکلاس با کلی انرژی داشت درس میداد گفت از هیدروژن به اکسیژن از

اکسیژن به نیتروژن!یهو یکی از ته کلاس گفت:نیتروژن به گوشم
دیدگاه  •   •   •  1393/01/24 - 19:41
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/24 - 19:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من آخرش با یخچال ازدواج می کنم! :x
وقتی خوشحالی میری در یخچالو وا میکنی! :D
وقتی ناراحتی میری در یخچالو وا میکنی! :(
وقتی کسلی میری در یخچالو وا میکنی! :|
داری با تلفن حرف میزنی میری در یخچالو وا میکنی! :|
… وقتی نمیدونی چته! میری در یخچال و وا میکنی! :|
آخه موجود اینقدر سنگ صبور؟ اینقدر محترم؟ اینقدر با حوصله ؟ اینقدر با شخصیت ؟
دیدگاه  •   •   •  1393/01/24 - 18:25
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺻﺪﺍﯼ ﺑﭽﻪ ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ ﻧﻤﯿﺰﺍﺭﻩ ﺑﺨﻮﺍﺑﻢ !
ﻣﻦ ﺍﮔﻪ ﺑﭽﻪ ﺩﺍﺭ ﺑﺸﻢ ﺗﺎ ﻫﻔﺖ ﺳﺎﻟﮕﯽ ﻣﯿﺰﺍﺭﻣﺶ ﭘﺮﻭﺭﺷﮕﺎﻩ !
ﺑﻌﺪﺷﻢ ﻣﯿﺰﺍﺭﻣﺶ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺷﺒﺎﻧﻪ ﺭﻭﺯﯼ !
ﺑﻌﺪﺷﻢ ﺭﻓﺖ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻣﯿﺰﺍﺭﻣﺶ ﺧﻮﺍﺑﮕﺎﻩ !
ﻫﻤﻮﻧﺠﺎﻡ ﯾﮑﯿﻮ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﻪ ﺑﺮﻩ ﺳﺮﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ !
ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺩﺍﺭﯾﺎ !
دیدگاه  •   •   •  1393/01/24 - 18:14
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
5 دیدگاه  •   •   •  1393/01/24 - 18:06
+3
be to che???!!
be to che???!!
3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/24 - 17:47
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

کودک درونم خعععلی بیشور شده!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تازگیا به ندای درونم شماره داه :|

دیدگاه  •   •   •  1393/01/24 - 17:40
+2
be to che???!!
be to che???!!
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/24 - 17:33
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

پسر داداشم 5 سالشه اومده بهم میگه :
عمو دلار چیه؟؟؟؟
من: هیچی عمو یه تیکه کاغذه با ارزشه
اون: خوب اگه تیکه با ارزشیه ادرسشو بده بریم باهاش لاو بتر[!]م
.
.
.
.
2 ساعته دارم دنبال نفت میگردم خودمو اتیش بزنم ....

دیدگاه  •   •   •  1393/01/24 - 17:28
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

والدین عزیز!
فرزندان خود را تنها رها نکنید حتی در دنیای مجازی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نیست بچه ن!
میان اینجا رو اعصاب ما را میرن |:

دیدگاه  •   •   •  1393/01/24 - 17:25
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ