mary jun
از من ک گذشت
اما اگر باز در سرت هوای خداحافظی داشتی
از همان ابتدا سلام نکن
♥ نگار ♥
بسلامتی کسی که ساعت 3نصفه شب بهش زنگ زدم.بعد دو تا بوق با صدای خواب آلود میگه:فقط اسم وآدرس!!!
میگم اسم وآدرس کی؟؟!!!
میگه:اسم و آدرس کسی که عشقمو بی خواب کرده...!!!
mary jun
سخت ترین فعلی ک برایت ب سادگی صرف کردم
عمرم بود .....
نگران نبودنت نباش ................ نفرینت نمی کنم
همین ک دیگر جایت در دعاهایم خالیست برایت کافیست..
mary jun
بوق اشغال میزند وقتی شماره ات را در ذهنم میگیرم
کسی انگار پشت خط است.............