یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یعنی فقط می خوام دستم به این دوست دختر ۲afmبرسه
.
.
.
چنان بزنمش صدای بز بده ، بدبخت۲afm چقدر ازدستت مصیبت بکشه آخه !؟
.
.
.
برو از دوست دختر حامد پهلان و امیدجهان یاد بگیر ، دارن میترکن از خوشی !

دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 15:24
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه مخفی کردن سیب زمینی سرخ کرده توی قسمت فر اجاق گاز رو ندید بگیریم آره میشه گفت رفیق بی کلک مادر ...
:))
دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 15:20
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز یه پیکان دیدم داغونه داغونا مال سال48بود !!!!
پشتش نوشته بود "هرچی دارم از دعای مادرمه !!! " :|
یکی نیس بهش بگه خو بدبخت تو عاق والدین شدی کدوم دعا :|
دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 15:15
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هنوز نتونستن آبپاش ماشین رو یه جور درست کنن که پنج تا ماشین بغلی و عقبی و جلویی رو آبپاشی نکنه! شیشه پاک کن ماشین رو که می زنی باس از همه اتوبان معذرت خواهی کنی:|
دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 15:14
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از هیجانات زاید الوصف غیرقابل توصیف عید این بود که

مثلا بچه بودیم میرفتیم جایی عید دیدنی و توی ذهنمون روی

مثلا ۱۰۰۰تومن عیدی حساب میکردیم

ولی در کمال ناباوری مثلا بهمون ۲۰۰۰تومن عیدی میدادن ،

یعنی هنوز که هنوزه دانشمندا با عمه هاشونم نتونستن،

میزان خوشحالی این صحنه رو به رشته تحریر دربیارن !

البته برعکس این قضیه رو چون در توان روح و روان من نیست دیگه نمیگم

:|
دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 15:12
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میروم خسته و افسرده و زار
سوی منزلگه ویرانه خویش
به خدا میبرم از شهر شما
دل شوریده و دیوانه خویش
میبرم تا که در آن نقطه دور
شستشویش دهم از رنگ گناه
شستشویش دهم از لکه عشق
زین همه خواهش و بیجا و تباه
میبرم تا ز تو دورش سازم
ز تو ای جاوه امید محال
میبرم زنده به گورش سازم
تا از این پس نکند یاد وصال
ناله میلرزد و میرقصد اشک
آه ؟ بگذار که بگریزم من
از تو ای چشمه جوشان گناه
شاید آن به که بپرهیزم من
به خدا غنچه ی شادی بودم
دست عشق آمد و از شاخم چید
شعله آه شدم صد افسوس
که لبم باز بر آن لب نرسید
عاقبت بند سفر پایم بست
میروم خنده به لب خونین دل
میروم از دل من دست بردار
ای امید عبث بی حاصل
دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 14:54
مدیر سایت
مدیر سایت (مدير ارشد)
سلام خدمت تمامی دوستان عزیز 

متاسفانه طی دو روز اخیر مشکلاتی بوجود آمد که هارد سرور سایت بطور کلی از بین رفت و سوخت


ما تمامی تلاش خود را کردیم تا بتوانیم سایت را با آخرین بک آپ بدست بیاوریم

اما متأسفانه هارد سرور از بین رفته و حتی بک آپ های روزانه سایت هم قابل دسترسی نیست

سایت درحال حاضر بصورت موقتی با بک آپ 2 ماه قبل فعال شده 

اما دوستان درحال پیگیری هستند تا از دیتاسنتر سرور درخواست بازیابی اطلاعات از هارد سوخته را بدهند

اگر انشاالله اطلاعات بازیابی شود ؛ سایت مجدد با اطلاعات آخرین ساعات فعالیت خود بالا خواهد آمد

در غیر اینصورت نیازمند یاری شما دوستان عزیز برای فعالیت مجدد سایت هستیم

باعرض پوزش بدلیل مشکل بوجود آمده ...
2 دیدگاه  •   •   •  1392/12/23 - 23:37
+4
محمد
محمد
اغوش تو مجهول ترین معادله ی دنیاست!!!
نه زمان در ان تعریف می شود,نه مکان...
از هر بعدی بی انتهاست...
هرچه هست اکسیژن ناب , که به من زندگی می بخشد ...
تنها مجهول زندگیم که نمی خواهم هیچ وقت و هیچ وقت حل شود...!!!
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 21:04
+4
محمد
محمد
باید به اونایی که دل میشکنن گفت:
یه لیوان بنداز زمین
شکست؟
حالا بهش بگو ببخشید
درست شد؟مث اولش شد؟
این حکایت دلاییه که میشکنی و بعد میگی ببخشید...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 21:02
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از دوراهی های زندگی وقتی است که نمی دانید
در شیشه ای مقابل تان را باید «بکشید» یا «فشار دهید»!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 20:53
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ