یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

مـن نـمــیـدونـم ایـن اسـتـادا کـه مـیـان سـر جـلـسـه امـتـحـان و

مـث بـوق وایمـیـسـتـن یـهگـوشـه

و مـیـگـن بـه هـیــچ پـرسـشــی جـواب نـمـیـدیـم،

اصـن واسـه چـی مـیـان؟

خـب بـتـمـرگ تـو خـونـت تـا عـمـتـم ایـنـقـدر فــوش نـخــوره !!!

والا...

دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 18:33
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

بگو دیروز چی شد؟؟؟
دیروز تو اتویوس یه پسر بچه ی خیلی ناز که حدودا 3 ساله بود گریه میکرد و تانکر تانکر اشک میریخت در حدی که درو پنجره اتوبوس به التماس افتاده بود ..به مامانش میگف چرا واسم شکلات نخ[!] ؟؟؟چ جیغای رنگیم که نمیزد ....خلاصه کاسه صبر مامانیش لبریز شد و با عصبانیت گفت آمپول میزنما (خودتون دیگه قیافه مامانه رو تو اون لحظه تصور کنید) حالا اینجارو داشته باش بچه پررو پرو شلوارشو کشید پایین بیا بزن... من و اژ آمپول میتلشونی؟؟
من و میگی هنوز تو شوکم م م م خدایی قفل کردم...
اینا عایا بچن یا غول چراغ جادو .....

دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 17:41
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اعتراف میکنم سوم دبیرستان ک بودم با این که هم نماینده کلاس بودم هم عضو شورا (فقط اون سال این منسبا رو داشتم به خدا) تو حیاط مدرسه ترقه مینداختم...ینی هیتلرم حس اون موقع های منو نداشت...تازه یه بار جلسه واسه شورا گذاشتن بعد مدیرمون خیلی عاجزانه در خاست داشت ما اینارو شناسایی کنیم منم خیلی جدی گفتم اون با من خودم پیداش میکنم...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 17:31
+2
محمد
محمد
واژه را به تازيانه ميگيرم...
اگردر ذهنم جز...
ياد تو جارے شود...!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 13:54
+4
mohsen.f
mohsen.f
_______0000000___________________
________00000____________________
_________000_____________________
_________000_____________________
____0000000000000________________
______000000000__________________
_________000_____________________
_________000___*_*________________
_________000__*____*______________
_______0_000_0______*_____________
________00000 ________*___________
_________000___________*__________
_________000_____________*------____
_______0000000___________________
______000000000__________________
_____00000000000_________________
____0000000000000________________
____0000000000000________________
_____00000000000_________________
12 دیدگاه  •   •   •  1392/10/22 - 16:18
+8
melika
melika

اگه بدونید چنگیزخان با سوزوندن کتابای علمی
چقد از بار درسهایی که قرار بوده بخونیم کم کرده
هر شب جمعه واسش فاتحه میخونید !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/22 - 15:18
+10
melika
melika
دیدگاه  •   •   •  1392/10/22 - 15:15
+9
melika
melika
1 دیدگاه  •   •   •  1392/10/22 - 15:10
+9
alireza
alireza
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/22 - 15:01
+6
alireza
alireza
دیدگاه  •   •   •  1392/10/22 - 14:52
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ